کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف
کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف

بهبود کیفیت در تلویزیون های Cinema 3D

دو فن آوری مختلف برای تلویزیون های ۳D در بازار وجود دارد، اکتیو و پسیو. تکنولوژی تلویزیون های سه بعدی ال جی در سال ۲۰۱۱، تکنولوژی پسیو است که از عینک های ارزان قیمت پسیو همانند آنچه در سینماهای سه بعدی می توان دید، بهره می برد.

LG در حال حاضر بهبودهایی را برای تلویزیون های Cinema 3D انجام داده است و کاربران می توانند از این اصلاحات بهره ببرند. ال جی عنوان کرده است که الگوریتم نمایش تصاویر سه بعدی را تغییر داده است.

قبلا نحوه نمایش تصاویر سه بعدی در تلویزیون های سه بعدی Cinema 3D به این صورت بوده است: در طول مدت زمان ۲۰۰/۱ ثانیه، تلویزیون دو فریم را نمایش می دهد، ۵۴۰ لاین برای چشم چپ و ۵۴۰ لاین برای چشم راست.

الگوریتم جدید به جای ۲ فریم، ۴ فریم را در طول مدت زمان ۲۰۰/۱ ثانیه نمایش می دهد.در این حالت برای چشم چپ ۱۰۸۰i و برای چشم راست ۱۰۸۰i نمایش می دهد.

وقتی که این دو تصویر با همدیگر ترکیب می شوند، یک تصویر ۱۰۸۰p را تولید می کنند. ال جی معتقد است که این بروز رسانی کیفیت تصویر سه بعدی را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد و می تواند با قدرت بیشتری با تلویزیون های سه بعدی اکتیو رقابت کند.

همچنین می توانید نحوه الگوریتم جدید را در تصویر زیر مشاهده نمایید.

این بروز رسانی برای اکثر تلویزیون های ۳D ال جی اعمال شده است، علاوه بر این کاربران می توانند با اتصال تلویزیون خود به اینترنت این بروز رسانی را انجام دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد