کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف
کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف

پایان یک هیجان واقعی در فستیوال بازی‌های سه بعدی ال جی

ایتنا - بازدیدکنندگان از این جشنواره معنای واقعی بازی‌های سه بعدی را با تلویزیون‌های ال جی تجربه کردند. 

تبلیغات گسترده گلدیران برای اولین دوره مسابقات بازی‌های سه بعدی در تلویزیون‌های LG، در نوع خود بی‌نظیر بود.

بیلبورد‌های جذاب، کاتالوگ‌های مختلف، بنر‌های تبلیغاتی و اطلاع رسانی مناسب باعث شده بود این دوره از مسابقات سه بعدی بسیار پر شور باشد.

به گزارش ایتنا، در بیرون محوطه سالن هندبال باشگاه انقلاب سر و صدای زیادی به گوش می‌رسید و دائما اطلاعاتی در مورد تلویزیون‌ها و بازی‌های سه بعدی در حال اجرا، در بلندگو تکرار می‌شد. اما داخل سالن هندبال مملو از طرفداران فناوری و علاقمندان بازی‌های سه بعدی بود.

اولین دوره مسابقات بازی‌های سه بعدی ال‌جی از تاریخ ۲۴ تا ۲۷ آبان ماه در سالن هندبال باشگاه انقلاب برگزار شد. به محض ورود به سالن هندبال یک بسته شامل کاتالوگ محصولات الجی، عینک و یک لیوان سفالی با آرم بازی‌های سه بعدی به همه مراجعین، هدیه داده می‌شد. در روز آخر این فستیوال، سالن هندبال پر از طرفداران بازی‌های سه بعدی بود. جمعیت به حدی زیاد بود که تعدادی از تماشاچیان برای ورود به قسمت بازی‌ها مجبور بودند به صف بیاستند.

همه شرکت کنندگان یک عینک برای مشاهده تصاویر سه بعدی در تلویزیون‌های Passive الجی بر روی چشمان خود قرار داده بودند. داخل سالن بیش از ۳۰ تلویزیون سه بعدی الجی به همراه کنسول‌های بازی قرار داده شده بود تا طرفداران بازی‌های مختلف بتوانند لذت انجام بازی‌های مختلف را بچشند. با وجود این عینک‌های سه بعدی، به هر قسمتی که سر می‌گرداندید، تصاویر سه بعدی مشاهده می‌کردید.

یکی از جذابیت‌های این فستیوال، مربوط به تصاویر سه بعدی بود که توسط پروژکتور‌ها روی صفحه نمایش در ابعاد بزرگ پخش می‌شدند. تصاویر پروژکتور سه بعدی کنتراست بالایی نداشت ولی تصاویر سه بعدی در آن کاملا واقعی به نظر می‌رسیدند و بسیاری از کاربران از واقعی بودن این تصاویر شگفت زده شده بودند.

از دیگر محصولاتی که توجه بسیاری از خانواده‌ها را به خود جلب کرده بود، می‌توان به تلویزیون‌های Pentouch الجی اشاره کرد. برای مشاهده جزئیات بیشتر در مورد تلویزیون‌های پنتاچ الجی به مقاله «معرفی تلویزیون‌های پلاسمای PenTouch الجی» مراجعه فرمایید.

در تلویزیون‌های PenTouch ال جی با استفاده از یک قلم می‌توانید برروی صفحه تلویزیون نقاشی بکشید. Pentouch‌ها در دو مدل دو بعدی و سه بعدی موجود هستند. گلدیران محصولات الجی را پس از گذشت مدت کوتاهی از زمان تولید، وارد بازار ایران می‌کند. Pentouch سه بعدی با شماره مدل PZ۸۵۰ و مدل دو بعدی آن با شماره مدل PT۴۹۰ وارد بازار ایران شده است.

در انت‌ها پیش از خروج از محوطه سالن هندبال، عینک‌های سه بعدی مجددا از مراجعین پس گرفته شد.

بازی‌هایی که در این نمایشگاه برای مسابقات عرضه شدند، عبارت بودند از:

FIFA ۲۰۱۲

Pro Evolution Soccer ۲۰۱۲

Forza Motorsport ۳

Gran Turismo ۵

گلدیران جوایز غیر نقدی ۳، ۲ و ۱ میلیونی به برندگان این مسابقات اهدا کرد. نفرات زیر به عنوان برنده این مسابقات معرفی شده‌اند:

بر این اساس نفرات بر‌تر به شرح زیر می‌باشند:

چهار نفر اول PES (به ترتیب):

امیر اشکان نصری

رسول فرهادیان

آرش شمس

محمد قربانلو

چهار نفر اول فیفا (به ترتیب):

آروین شایگان

کوروش نسیمی

آرش خامنه‌ای

سعید حیدرزاده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد