کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف
کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف

سینمای سه بعدی ال جی دریافت نشان بهترین کیفیت تصویر

 موسسه SAE دبی، که بزرگترین دانشگاه خصوصی در زمینه تولید محتوای صوتی و تصویری و انیمیشن می باشد، سینمای سه بعدی ال جی را به عنوان دارنده بالاترین کیفیت نمایش فیلمهای و بازیهای سه بعدی معرفی نمود. 
 
به گفته مدیران ارشد SAE در این بخش، بازیهای سه بعدی به راستی تجربه متفاوتی در دنیای بازیهاست. برای اولین بار افراد قادر هستند که در دنیای بازی غوطه ور شده و از ابعاد پویا و متحرک جدیدی که عناصر سه بعدی پدید می آورند لذت ببرند.

سینمای سه بعدی هوشمند ال جی دارای قیمتی کاملا" معقولانه و مناسب می باشد. به عقیده مدیران SAE نمی توان جذابیت قیمت در نظر گرفته شده برای این محصول را به همراه عینکهای سه بعدی همراه با آن نادیده گرفت.
بیمارستان تخصصی کانادایی در دبی سینمای سه بعدی هوشمند ال جی را جهت تایید گواهی سلامتی از طریق آنالیزهایی سخت و جدی آزمایش نمود. بعد از ۲۰ ساعت بررسی کامل، رئیس این بیمارستان گواهی سلامت پنج ستاره به سینمای سه بعدی هوشمند ال جی اهدا نموده و افزود؛ بدون شک این محصول یک نوآوری بزرگ در زمینه لمس تکنولوژی است.
به عنوان یک دکتر، سلامتی افراد بزرگترین نگرانی من است. در نتیجه قبل از هر گونه دفاع از دستگاه های تلویزیون ما وظیفه داریم عدم هر گونه آسیب رسانی دستگاه را به سلامتی افراد تضمین نمائیم.
افراد بسیاری هستند که از سوزش چشم،سرگیجه و خستگی ناشی از تماشای تصاویر سه بعدی شکایت داشته و تعداد دیگری از ریسکهای احتمالی ناشی از تماشای تصاویر سه بعدی نگران می باشند. این مشکلات و نگرانی ها در مورد سینمای سه بعدی ال جی به هیچ وجه وجود ندارد. مشاهده تصاویر سه بعدی از طریق آن کاملا" بدون پرش بوده و هیچ گونه خستگی چشم یا استرس ناشی از آن را ایجاد نمی نماید.
وی می افزاید، بهترین متخصص چشم پزشک ما این تلویزیون را در طول ۵ روز بررسی نموده و با هیچ گونه سرگیجه یا آسیب های معمول دیگر تلویزیون های سه بعدی مواجه نگردید. با این وجود بهتر است که مدت زمان مناسبی را به تماشای هر تلویزیونی اختصاص داده و هیچگاه چندین ساعت پیوسته بدون اینکه به چشمهای خود استراحت دهید تلویزیون مشاهده نکنید.
نکاتی در مورد سینمای سه بعدی هوشمند ال جی
با استفاده از قابلیت پیشرفته تبدیل محتوای دو بعدی به سه بعدی دیگر شما با هیچگونه کمبودی در زمینه محتوای سه بعدی مواجه نخواهید شد و می توانید از عینکهای پولاریزه سبک و بدون نیاز به شارژ سینمای سه بعدی هوشمند ال جی لذت ببرید.
با استفاده از تکنولوژی FPR و تقویت نور ال جی، همگان می توانند تصویری بدون پرش و درخشان را مشاهده نمایند.
از طرف دیگر سینمای سه بعدی ال جی مجهز به ویژگیهای هوشمند نیز بوده و به کاربران این امکان را می دهد که در هر زمان به محتوای اینترنتی مورد نظر خود مانند ویدئوها، شبکه های اجتماعی و برنامه های کاربردی دسترسی داشته و از اولین سرویس جهانی "OnDemand" در زمینه ویدئوهای IPTV و سرویس "OnWeb" مرتبط با ویدئوهای اینترنتی بهره مند شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد