کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف
کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف

انتخابات هیات رئیسه شورای اسلامی شهر کرسف

انتخابات هیات رئیسه شورای اسلامی شهر

در جلسه فوق العاده شماره هفتاد و هشت شورای اسلامی شهر کرسف که در ساعت 20 روز یکشنبه مورخ 94/06/15 در محل دفتر شورا با دستور جلسه انتخابات هیات رئیسه شورا برگزار گردید ، هیات رئیسه سال سوم شورای اسلامی شهر کرسف به شرح ذیل انتخاب گردیدند:

آقای ابوالفضل اصانلو        :  رئیس
آقای پرویز بیگدلی           :   نایب رئیس
آقای داود افشاری          :   خزانه دار
آقای محمدعلی  صبوری   :   منشی اول
آقای غلامرضا ذوالفقاری   :   منشی دوم 

که بدینوسیله برای هیات رئیسه محترم سال دوم شورای شهر آرزوی توفیق روزافزون نموده واز زحمات مجدانه یکساله ایشان تقدیر وتشکرکرده وبرای هیات رئیسه محترم جدیدشورای شهر کرسف نیزاز خداوند متعال موفقیت وپیروزی وسربلندی مسئلت می نمائیم.


منبع: وبسایت شهرداری کرسف

نظرات 6 + ارسال نظر
ابوالفضل اصانلو 1394,08,22 ساعت 03:13 ب.ظ

استاد ارجمندم جناب آقای دکتر نصرت اله دین محمدی

و دوست عزیز و بسیار بزرگوارم جناب آقای مهندس صفت اله اصانلو

سلام علیکم

از لطف و محبتهای شما سروران عزیزم یک دنیا ممنونم...و بی شک حمایتهای شما بزرگواران موجب دلگرمی و انگیزه ای فراوان برای خدمت به مردم شریف و فهیم و با فرهنگ زادگاهمان خواهد بخشید..

جناب اقای اصانلو

ریاست محترم شورا اسلامی شهرکرسف

سپاس و ثنای بی حد بر خالقی که به لطف استقرار مستحکم جمهوری اسلامی ایران و در راستای احترام و اکرام به شخصیت و هویت انسان و مردم عزیز ایران، نهادی به نام شورای اسلامی در این شهر کرسف شکل گرفت که با وظیفه شناسی و توجه به اصل شایسته محوری در حل مشکلات شهر تلاش می نمایند و با امانت، کفایت، درایت و کیاست و حسن سلوک برای نیل به جامعه ی شهروند مدار خالصانه و عاشقانه کوشش می نمایید.
بدین وسیله این مقام با شکوه را به حضرتعالی تبریک عرض می کنم و از ایزد منان خدمت رسانی وسیع، اهتمام به سلامت مردم در ابعاد مختلف و توجه به نیازهای اجتماعی جوانان و مناطق محروم و اشخاص بی بضاعت و توجه خاص به خانواده های محروم و معلول و همه ی شهر شریف و صدیق کرسف را مسئلت می دارم.

نصرت الله دین محمدی کرسفی 1394,07,08 ساعت 02:38 ب.ظ

دوست بزرگوار و ساعی و دلسوزمان جناب آقای ابوالفضل اصانلو
با تقدیم سلام و احترام
بنا به وظیفه، خواستم احساس خرسندی خودم را به بهانه انتخاب شایسته حضرتعالی به ریاست شورای اسلامی شهر پرافتخار و همیشه محبوبمان، شهر کرسف، ابراز نمایم. تبریکات صمیمانه مخلص را پذیرا بااشید. امیدوارم با برنامه ریزی های مدبرانه حضرتعالی و دوستان دلسوز و وطن پرستمان در شورای اسلامی کرسف و همچنین تلاشهای شایان سپاس و امتنان شهردار محبوبمان، حاج آقا حسینی عزیز انشاءا... در آینده ای نه چندان دور،شاهد تبدیل کرسف به شهر نمونه کشوری در همه زمینه ها خواهیم بود. (آمین)

محمد هادی از و نک تهران 1394,07,03 ساعت 07:51 ب.ظ

آقای اصانلو و خانواده ایشان مایه افتخار شهر کرسف میباشد انتصاب ایشان را تبریک می گوییم و تشکر از زحمات جناب آقای پاشایی

ابوالفضل اصانلو 1394,07,03 ساعت 04:17 ب.ظ

سلام جناب آقای پاشایی عزیز
و درود بر جناب آقای رضا دین محمدی که نسبت به حقیر لطف و محبت دارند...رضاجان بی شک حقیر از شاگردان همیشگی عموی بزرگوارتان جناب دکتر دین محمدی هستم که دوست داشتن مردم و زادگاهم و نیز خدمت به شهرمان را با جان و دل و بدور از منافع شخصی و حزبی از ایشان آموختم ... امید که بتوانم جبران محبتهای مردم عزیز و شریف شهرمان را با تلاشهای شبانه روزی جبران نمایم...

رضا دین محمدی 1394,06,21 ساعت 03:57 ق.ظ

با سلام
آقای اصانلو انسان بسیار شریف،مهربان و خوش قلبی هستند و یکی از افتخارات شهرمان می باشند. انتصاب ایشان به عنوان رئیس شورای شهرمان را خدمت ایشان و خانواده محترم تبریک عرض نموده و از زحمات رئیس سابق جناب آقای افشاری نیز نهایت سپاس را داریم و برای هر دوی این عزیزان آرزوی بهترین ها را داریم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد