کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف
کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف

باغ ها و جاذبه های بی نظیر شهر کرسف در انتظار گردشگران+تصاویر

شهردار شهر کرسف از توابع بخش مرکزی شهرستان خدابنده گفت: شهر کرسف که دو سال از شهر شدن آن می گذرد با داشتن باغ ها و  جاذبه های بی نظیر و متنوع ،میزبان خوبی برای مسافران و گردشگران در ایام تابستان است.
سید ضرغام حسینی در گفت و گو با خبرنگار اشراق۲۴ اظهار کرد: بیش از ۴هزار و ۵۰۰تن آسفالت در ۵ خیابان شهر کرسف به مساحت ۳/۵ کیلومتر پخش شده است و جدول گذاری، زیر سازی و بازگشائی تعدادی از خیابان های این شهر صورت گرفته و با توجه به جدید التاسیس بودن نیاز به توجه بیشتر مسئولان استان در خصوص تامین و تخصیص اعتبار دارد.  
وی افزود: لکه گیری خیابانهای این شهر آغاز شده تا بتوانیم شهری زیبا در شان شهروندان و مسافران و گردشگران بسازیم و شهر خوب زاییده فکر و اندیشه شهروندان است و وظیفه ما جدول گذاری و آسفالت ریزی  است و از مردم انتظار داریم تا با نگهداری و حفظ مبلمان شهری شهرداری را یاری کنند.
شهردار کرسف با اشاره به گذشت دو سال از سابقه تاسیس شهر کرسف گفت: این شهر هنوز به سان نوزادی می ماند که تازه به دو سالگی رسیده و نیاز به حمایت و مراقبت دولت دارد و  رها کردن شهر به امید خود در حالی که هیچ منبعی برای کسب درآمد ندارد،  ظلم به حقوق مردم و شهروندان است.
حسینی افزود: شهرداری و اعضای شورای اسلامی به طور شبانه روز در جهت رفاه و آسایش مردم تلاش می کنند، ولی نبود صنعت، و کشاورزی بودن منطقه و عدم درآمد و کمک های دولتی، آبادانی و توسعه شهر را به تاخیر انداخته است و با تامین اعتبار می توان آن را به یکی از شهرهای زیبای استان زنجان تبدیل کرد.

شهر کرسف میزبان خوبی برای مسافران و گردشگران در ایام تابستان است
شهردار کرسف با بیان اینکه شهر کرسف میزبان خوبی برای مسافران و گردشگران در ایام تابستان است به چشمه زیبا و تاریخی این شهر اشاره کرد و گفت: چندین قایق پدالی و موتوری با مشارکت بخش خصوصی در این چشمه مستقر شده و در ایام تعطیلات تابستان به میهمانان و گردشگران خدمات رسانی می کنند و استقبال خوبی هم صورت گرفته است.
وی ضمن دعوت از مردم سراسر ایران برای حضور در اماکن تاریخی و دیدنی این شهر تاریخی افزود: چشمه کرسف در دل طبیعت زیبا و درختان سر به فلک کشیده قرار دارد و در داخل آن ضمن قایقرانی می توان موجودات آبزی از قبیل لاک پشت، قورباغه، صدف و انواع ماهی های رنگارنگ را به نظاره نشست.
این مسئول در ادامه به چشم انداز زیبای طبیعت و کوههای این شهر اشاره و افزود: در کنار، میدان بزرگ شهر با امکانت و تجهیزات ورزشی، امامزاده ها برای حضور زائران و پارک بزرگ مادر شهر کرسف با امکانات مناسب، ساحل سنگی زیبا، پارک بازی کودکان، سرویس بهداشتی، قایق سواری در چشمه و با جاده آسفالته، مکانی مناسب برای تفریح ساحلی در استان زنجان و شهر قیدار محسوب می شود.
وی افزود: چشمه کرسف از آن دسته از محل هائی است که حتما هر کسی باید حداقل یک بار از آن دیدن کند و به همراه خانواده از فضای دل انگیز و آرامش بخش آن نهایت لذت را ببرد و دیگران را هم برای دیدن از آن دعوت کند.
شهردار کرسف ادامه داد: رستورانها و مغازه داران و شهروندان کرسفی با تمام وجود از میهمانان و گردشگران استقبال و انتظار حضور آنان در ایام تابستان در این شهر را دارند.

منبع: اشراق 24


 














نظرات 1 + ارسال نظر
حسن بیگدلی 1395,05,17 ساعت 01:09 ب.ظ

از زحمات اعضای شورای اسلامی به ویژه ریس شورا جناب آقای اصانلو وشهردار کمال تشکر وقدردانی را داریم اجرشان با خداوند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد