کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف
کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف

مهندس حسین صبوری به عنوان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ منصوب شد.

مفاخر کرسف

بر اساس حکم صادر شده از سوی مهندس آرش کردی؛ مهندس حسین صبوری به عنوان نماینده شرکت مادر تخصصی توانیر در هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ و مدیرعامل این شرکت منصوب شد.

با صدور حکمی از سوی مدیرعامل شرکت توانیر، "حسین صبوری" به عنوان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ منصوب شد.
به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)؛ بر اساس حکم صادر شده از سوی مهندس آرش کردی؛ مهندس حسین صبوری به عنوان نماینده شرکت مادر تخصصی توانیر در هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ و مدیرعامل این شرکت منصوب شد.
مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل توزیع برق تهران بزرگ نیز روز دوشنبه با حضور مهندس آرش کردی مدیرعامل توانیر، دکتر محمود حقی‌فام معاون هماهنگی توزیع توانیر و شماری از مدیران برقی کشور، برگزار شد. 

 
همچنین در این مراسم که تلاش‌های مهندس "سیدمحمد هاشمی"، مدیرعامل اسبق این شرکت که از سال 89 در این سمت مشغول به فعالیت بود و اکنون به افتخار بازنشستگی نائل آمده است، تقدیر شد.
مهندس حسین صبوری فارغ‌التحصیل رشتهٔ مهندسی برق قدرت از دانشگاه تهران است که وی پیش از این معاونت برنامه ریزی و تحقیقات شرکت برق منطقه ای زنجان، معاونت طرح و توسعه شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان، معاونت طرح و توسعه شرکت برق منطقه ای زنجان، مدیریت شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان و مدیریت شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان را در سوابق کاری خود دارد.


نظرات 4 + ارسال نظر
محمد باقر علیپور 1399,11,09 ساعت 07:29 ب.ظ

سلام معذرت میخوام مزاحم شدم علیپور هستم بنده نزدیک به 17 سال سابقه خدمت در اداره برق دارم در قسمت انشعابات خدا را شکر یک نقطه سیاه هم در پرونده من نیست تقریبا یک سالی هست که به خاطر چند مشکل خانوادگی مشغول به کار نبودم در صورت امکان از شما عاجزانه خواهش میکنم که به من کمک کنید تا بتوانم به کار برگردم ضمنا هنوز اسم بنده در لیست سماپ و چارت هست عاجزانه درخواست کمک دارم بعد از خدا امیدم به شما میباشد تا با کمک شما از شرمندگی دو دختر خود دربیام ممنون میشم اگه کمکم کنید با تشکر فراوان از شما خدا همین نزدیکیهاست.

محمد باقر علیپور 1399,11,09 ساعت 07:19 ب.ظ

و خدا همین نزدیکیهاست

محمد باقر علیپور 1399,11,09 ساعت 07:16 ب.ظ

ایرج 1399,04,26 ساعت 11:00 ق.ظ

با سلام و خدا قوت به مدیر عامل جناب آقای مهندس صبوری ؛ بنده از زحمات جنابعالی قدردانی میکنم اما نظری هم دارم عاجزانه خواهش می کنم امنیت کاری نیروهای خدماتی و شرکتی بررسی شود و بازرسی تشکیل شود که چرا از کارمند شرکتی در 3 عنوان شغلی کار استفاده می کنند اما حقوق هم هیچ تفاوتی با بقیه نمی کند خواهشمند است به طور مثال دبیرخانه ؛ نامه رسانی ؛ کارهای چک اداره ؛ هر کدام جدا باشد همانند سابق که نظم و انظباط باشد و هر کارمند کار خودش را صحیح انجام داده و خوب بشناسد .
خداوند به شما سلامتی دهد .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد