کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف
کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف

انعقاد 5 قرارداد ایران در Gitex 2006

تا کنون 5 قرار داد در 3موضوع فناوری اطلاعات ، سخت افزار و نرم افزار منعقد شده است .

 خبرگزاری سلام- ایران در حاشیه برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه جیتکس دوبی ، 5 قرار داد همکاری منعقد کرد.
مدیر ثنارای در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری سلام با اعلام این خبر افزود : تا کنون 5 قرار داد در 3موضوع فناوری اطلاعات ، سخت افزار و نرم افزار منعقد شده است .
وی گفت : دو قرار داد در حوزه سخت افزار و 3 تای دیگر در زمینه نرم افزار است که مابین ایران و کشورهای عربی خاورمیانه منعقد شد .
مهرداد ذوالفقاریان با اشاره به حضور موفق ایران در نمایشکاه امسال دوبی اظهار داشت : این قرار داد ها تنها در 2 روز اول نمایشگاه منعقد شد و تا روز بایانی موقعیت ها بسیار است .
وی همسایگی غرفه ایران با غرفه ایالات متحده امریکا را بدون مشکل ارزیابی کرد و با اشاره به اینکه سیاست از تکنولوژی جداست ، گفت : شرکت های امریکایی برخلاف دولت خود کاملا باز عمل می کنند و عقاید دولتمردان خود را در خصوص ایران قبول ندارند .
وی خاطر نشان کرد : اتفاقا همسایگی ناخواسته با امریکا در این نمایشگاه موجب نمایش دستاوردهای ایران در حوزه it به انها شد و با تعجب انها از بیشرفت ایران در این زمینه روبه رو شدیم .
ذوالفقاریان همچنین از تشریک مساعی و توافق با برخی شرکت های امریکایی بر سر همکاری در زمینه it خبر داد و به این نکته نیز اشاره کرد : انها مایل به همکاری با ایران هستند ، اما از دولت خود و عکس العملش در این خصوص بیم دارند.
لازم به ذکر است که ایران نخستین حضور خود را در جیتکس شابر ( فروشگاه جیتکس ) امسال تجربه کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد