کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف
کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف

اولین سایت دیده بان NetSups فارسی راه اندازی شد

 
آیا وب سایت شما 24 ساعته فعال است؟

     "دیده بان" شرکت پشتیبانان شبکه (NetSups)، اولین و تنها سرویس مانیتورینگ ایرانی است که به صورت 24 ساعته وب سایت شما را بررسی می کند و به محض قطع شدن آن، موضوع را به شما اطلاع می دهد.

     قطع بودن یک وب سایت فعال، می تواند منجر به از دست رفتن درآمد شود. همچنین ممکن است بازدیدکنندگانی که با قطعی وب سایت مواجه می شوند، دیگر به آن مراجعه نکنند. اگر مالک وب سایتی هستید، هم اکنون در این سایت عضو شوید تا ما وب سایت شما را به صورت 24 ساعته برایتان دیده بانی (مانیتور) کنیم.
 

دیده بان NetSups چگونه کار می کند؟

     سرورهای مانیتورینگ شرکت پشتیبانان شبکه، به صورت 24 ساعته، آزمایشاتی را در دوره های مشخص (30 یا 60 دقیقه ای) بر روی سایت شما انجام می دهند تا اطمینان حاصل کنند که سایت شما فعال است. در صورتیکه سایت شما به طور همزمان برای دو یا چند سرور مانیتورینگ (دیده بان) قابل دسترس نباشد، ایمیلی به شما ارسال می شود تا شما در جریان قطع شدن سایت خود قرار بگیرید. به محض فعال شدن مجدد سایت، باز هم به شما ایمیلی ارسال می گردد و وصل مجدد سایت را به اطلاعتان می رساند.

     این سرویس قطعی ها را پیگیری می کند و در نهایت این امکان را به شما می دهد تا گزارش کاملی درباره میزان قطع بودن سایت خود طی روز، ماه و سال جاری در اختیار داشته باشید.

 
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد