کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف
کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف

کاهش پهنای باند اینترنت استان تهران

از مجموع یک میلیون سوئیچ هواوی خریداری شده توسط مخابرات استان تهران، تنها 300 هزار Onu با فیبر نوری فعال شده و700 هزار سوئیچ دیگر با سیم مسی فعال شده است؛ در نتیجه سوئیچ‌ها کارایی لازم را نخواهند داشت و پهنای باند اینترنت کاهش خواهد یافت.

یک منبع آگاه در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری ارتباطات و فناوری اطلاعات (سیتنا)، ازخرید یک میلیون پورت سوییچ هواوی توسط شرکت مخابرات استان تهران خبر داد و تایید کرد که هر چند این سوییچ‌ها به لحاظ فنی بسیار خوب عمل می‌کنند و دارای این مزایا هستند که ارتباط چندرسانه‌یی را حمایت کنند، اما سوییچ‌های خریداری به تنهایی قادر به فعالیت نیستند و به واسطه‌های Onu احتیاج دارند، در حقیقت باید بین سوییچ‌ها و واسطه‌های Onu نوعی تناسب وجود داشته باشد.

وی، با بیان این مطلب که به دلیل محدودیت در امکانات، برخی از Onuها در داخل یکی از مراکز سوئیچ نصب شده است، گفت: به همین دلیل، در خروجی این مرکز، به جای فیبر نوری از سیم مسی استفاده شده است.

این منبع افزود: فیبر نوری چندین فرکانس را منتقل می‌کند، ولی استفاده از سیم‌های مسی از سویی این قابلیت را از بین برده و از سوی دیگر پهنای باند را مورد آسیب قرار داده است.
وی، در پایان دلیل وقوع این امر را کمبود آگاهی در میان کارشناسان دانست و افزود: این نا‌آگاهی به این امر منجر شده که سوئیچ‌ها تنها یک سوم ظرفیت را حمایت کنند.

نظرات 1 + ارسال نظر
sima 1392,05,21 ساعت 06:19 ب.ظ http://dl.xco.ir/?id=1320

سلام
دانلودجزوه -دانلود پروژه -دانلود کتاب -دانلود مقاله -دانلود پایان نامه

http://dl.xco.ir/?id=1320


http://amozeshi11.blogfa.com/
عنوان:دانلودمطالب آموزشی

http://tarhetojihi11.blogfa.com/
عنوان:دانلود طرحهای توجیهی

http://payannameh11.blogfa.com/
عنوان:دانلود پایان نامه

http://maghalatearzan.blogfa.com/
عنوان:دانلود مقاله
تبادل لینک کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد