کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف
کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف

وبلاگ درآینده نزدیک دنیا را متحول می کند

مدیر پرشین بلاگ گفت:باید به مسایل به صورت محتوایی نگاه کرد نه شکلی و بسیاری از مسئولین تردید خاصی نسبت به محتوای وبلاگها دارند .

خبرگزاری سلام-مدیر پرشین بلاگ :در بسیاری از کشور های جها ن وبلاگ نویسان نقش اصلی ر ا ایفا می کنند وبا پراداختن به موضوعات مختلف ، نقش بسزایی در سیاست کشور ها ایفا می کنند و تبدیل به یک رسانه عمومی شده اند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلام،مهدی بوترابی مدیر پرشین بلاگ با اشاره به اینکه در کشور گروه اجتماعی فعال زیاد است ولی نسبت به حوزه وبلاگ توجهی نمی شود گفت: باید به مسایل به صورت محتوایی نگاه کرد نه شکلی و بسیاری از مسئولین تردید خاصی نسبت به محتوای وبلاگها دارند .
وی در ادامه با تاکید بر اینکه شهرداری به حوزه های خارج از ماموریت خود کشش فراوانی دارد افزود: باشگاه وبلاگ‌نویسان، اگر بستر تعامل بلاگرها را فراهم می‌کند، باید تلاش کند که آنها را به yahoo group و انجمن‌ها نیز معرفی کند.
مدیر پرشن بلاگ با تاکید بر اینکه وبلاگ در آینده دنیا را مورد تحول قرار می دهد اظهار داشت: منطق وب فارسی آن است که افراد را در کنار هم قرار می‌دهد. امروز گرایشات و تعاملات انسانی و مردمی‌بودن در این محیط گسترش یافته است؛ ولی همیشه ارتباطات و برقراری تعامل در درجه‌ی اول مشکل اصلی بوده است و می توان مشکلات فرهنگی و نبود دانش لازم را نیز از دیگر مشکلات این حوزه برشمرد.
همچنین نسرین روان‌دوست، مدیر اداره‌ی هماهنگی و برنامه‌ریزی امور مراکز فن‌آوری‌ اطلاعات در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اشاره به این که افراد از طریق وبلاگ‌ها با هم در تماس هستند، ولی یکدیگر را نمی‌شناسند،‌ گفت: نقش باشگاه وبلاگ‌نویسان آن است که با فراهم کردن یک فضای سالم و قابل اعتماد برای کسانی که وارد این عرصه می‌شوند، باعث شود وبلاگ‌نویسان، همدیگر را بشناسند و بتوانند بر حسب عناوین متن‌ها، تشکل‌های کوچکی را ایجاد کنندودر کنار یکدیگر قرار گیرند.
وی افزود: فضای وبلاگ‌ها، عرصه‌ی مناسبی است تا افراد اطلاعات خود را با هم تبادل کنندو می توان گفت وبلاگ‌ها یکی از بهترین عرصه‌هایی است که افراد علم خود را از طریق تکرار و مردمی‌کردن آن مطابق زمان ، به یک فرهنگ تبدیل کنند و به این صورت نقش زیادی را در توسعه ایفا می‌کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد