کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف
کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف

کشف حمله‌‏های اینترنتی جدید

حمله‌‏های اینترنتی جدید با استفاده از عنوان سازمان‌‏های غیر دولتی مدافع حقوق کودکان کشف شد.

به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران، از ایلنا، هدف خرابکاران از انجام این حمله‌‏ها، جلب توجه کاربران اینترنت و یافتن افراد واسطه برای انجام پولشویی‌‏های آنلاین بوده است.
PANDA SOFTWARE از کشف حملات اینترنتی جدیدی خبر داده است که با هدف پولشویی‌‏های آنلاین و با استفاده از عنوان برخی سازمان‌‏های غیر دولتی حمایت از حقوق کودکان، انجام می‌‏شوند.
طراحان این حملات، خرابکارانی بوده‌‏اند که از چند روز قبل نیز با ایجاد یک وب سایت کاذب به عنوان سازمان‌‏های معتبر حمایت از کودکان به اعمال غیر قانونی می‌‏پرداختند. آنها طی حملات اخیر خود با آلوده کردن و کنترل وب سایت سازمان‌‏های مذکور سعی دارند اطلاعات شخصی و محرمانه کاربران اینترنت را سرقت کنند.
به گفته لوییس کرونز، مدیر لابراتوارهای شرکت امنیتی پاندا، حملات چند روز گذشته، مقاصد و انتظارات خرابکاران را برآورده نکرده، به همین دلیل آنها به شیوه‌‏های جدید روی آورده‌‏اند تا بتوانند با تأثیر عاطفی بر کاربران اینترنت، از آنها سوء استفاده کنند. این حمله‌‏ها نشان می‌‏دهد که طراحان آن تا چه اندازه دارای سوء نیت و روحیه فریبکاری هستند.
ترتیب دهندگان این حملات، در واقع به دنبال افراد واسطه یا در فرهنگ اصطلاحات اینترنتی به دنبال "قاطرها" (MULES) هستند تا بتوانند با استفاده از اطلاعات محرمانه آنها، به پولشویی‌‏های آنلاین بپردازند.
متاسفانه پس از انجام پولشویی‌‏ها و دریافت پول‌‏های مسروقه و غیرقانونی توسط خرابکاران اینترنتی، که مجرم واقعی هستند، تنها افراد واسطه یا همان "قاطرها"، کسانی محسوب می شوند که در صورت انجام تحقیقات قضایی متهم به ارتکاب سرقت شده اند.
شرکت امنیتی پاندا به تمام کاربران اینترنت توصیه کرده است که به نامه‌‏های مشکوک در صندوق های پستی خود به هیچ وجه توجه نکرده و اطلاعات شخصی و محرمانه خود را به سادگی در هر صفحه اینترنتی که در برابرشان ظاهر می‌‏شود، وارد نکنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد