کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف
کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف

تنظیم صفحه کلید

تنظیم صفحه کلید برای نادیده گرفتن فشارهای مختصر یا چندتایی کلیدها
اگر ناتوانی حرکتی دارید که باعث می شود در اثر فشار دادن کلیدها بطور مختصر یا فشار دادن یک کلید بیش از یک بار نتوانید درست تایپ کنید می توانید از FilterKeys برای تنظیم زمان واکنش صفحه کلید یا جهت نادیده گرفتن کلیدهای تکرار شده یا کلیدهایی که مختصر یا ناقص فشار داده شده اند استفاده کنید.
1. بر روی Start کلیک کنید و سپس بر روی Control Panel کلیک کنید.
2. بر روی Accessibility Options کلیک کنید.
3. بر روی بند Keyboard کلیک کنید و سپس در زیر FilterKeys جعبه انتخاب Use FilterKeys  را انتخاب کنید و سپس بر روی Setting کلیک کنید.
4. تنظیم گزینه هایی که می خواهید استفاده کنید:
• برای روشن یا خاموش کردن FilterKeys با نگه داشتن کلید SHIFT راست به مدت هشت ثانیه جعبه انتخاب Use shortcut را انتخاب کنید.
• برای نادیده گرفتن چندین فشار بر روی یک کلید که یکی پس از دیگری اتفاق بیافتد بر روی Ignore repeated keystrokes کلیک کنید.
• برای نادیده گرفتن کلیدهایی که بصور مختصر یا ناقص فشار داده شده اند بر روی Ignore quick keystrokes and show down the repeat rate کلیک کنید.
• برای شنیدن یک صدای بیپ وقتی کلیدی فشار داده شد و به دنبال ا» با یک بیپ دیگر وقتی فشار کلید مورد قبول واقع می شود جعبه انتخاب Beep when keys pressed or accepted را انتخاب کنید.
• برای نمایش دادن نماد FilterKeys بر روی نوار وظیفه وقتی که FilterKeys روشن است جعبه انتخاب Show filterKey status on screen را انتخاب کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد