کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف
کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف

چرا باید سیستم‌ عامل رایانه‌ها‌ به ویستا ارتقاء یابد؟

تحلیلگران معتقدند که امنیت دلیلی برای ارتقای سیستم‌ها به ویندوز ویستا نیست و در شرایطی که ویندوز اکس‌پی تازه کامل شده است چرا یک کاربر تجاری، بزرگ و یا کوچک باید سیستم خود را به ویستا ارتقاء دهد؛ مگر این که مایکروسافت فروش ویندوز اکس‌پی را متوقف کند و احتمالا کاربران برای تغییر به ویستا ناچار شوند.

به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران، از ایسنا، یک بررسی از قابلیت برنامه‌ی مایکروسافت برای ویندوز ویستا نشان می‌دهد که این سیستم عامل عملکرد جدید سیستم پرینتر و اسکنر برخی رایانه‌ها را نمی‌شناسد، همچنین نرم‌افزارهای امنیتی اخیر با ویستا کار نخواهند کرد.

آزمایش یک نسخه‌ی RTM ویستا، نشان می‌دهد که لپ‌تاپ‌ها با ویستا کندتر کار می‌کنند تا با ویندوز اکس‌پی، مگر این که حافظه‌ی آن افزایش یابد و یا کارت گرافیکی بهتری را به کار ببریم.

بر اساس این گزارش گفته می‌شود که ویستا مطمئن‌تر از ویندوز اکس‌پی است اما برخی شرکت‌ها دلیلی نمی‌بینند که هم اکنون نسبت به ارتقای سیستم خود به ویستا اقدام کنند و تا جایی که به امنیت مربوط است، تعداد گزینه‌ی امنیتی بالایی برای ویندوز اکس‌پی و اس‌پی2 وجود دارد و کاربران آن با هیچ نقص امنیتی رو به رو نشده‌اند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد