کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف
کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف

پرینتر چندمنظوره سامسونگ از سری SCX-6345N

فاوانیوز: سامسونگ الکترونیک اقدام به معرفی سری جدیدی از پرینترهای لیزری سیاه و سفید چندمنظوره از سری LMFPs کرده است که از قابلیت های ویژه ای برخوردار است و موجب صرفه جویی در هزینه های نگهداری دستگاه می شود.

به گزارش فاوانیوز، سرعت کپی و پرینت این دستگاه 43 برگ A4 در دقیقه است و  SCX-6345 با قابلیت پرینت، کپی، اسکن و فکس قادر است 2180 برگ کاغذ در محفظه کاغذ خود جا دهد.
گزینه فکس در این مدل به اختیار مشتری خواهد بود که در صورت نیاز از طریق اتصال به دستگاه نصب گردد. تونر دستگاه از قسمت جلوی دستگاه قابل تعویض است و صفحه بزرگ در قسمت جلوی دستگاه نیز به کاربر این امکان را می دهد که از وضعیت و چگونگی عملکرد این مدل آگاهی پیدا کند.
اسکن دیجیتال، پرینت و کپی دورو از ویژگی های این مدل به شمار می رود. اسکن دیجیتال در SCX-6345 به کاربران امکان ارسال email و به اشتراک گذاشتن اطلاعات از طریق سیستم های شبکه رامی دهد.
همچنین باوجود سرور LDAP امکان به روز کردن اطلاعات و آدرس های email خواهد بود.
قابلیت نصب نرم افزار SmarThru Workflow بر روی این دستگاه ارسال مدارک را آسان تر می کند به علاوه از طریق سرویس SyncThru Web Admin مهندسین IT قادر خواهند بود که دیگر دستگاه های پرینتر  چندکاره را از راه دور و از طریق شبکه به راحتی نظارت و کنترل کنند.
SCX-6345 با ویژگی های چندگانه بهترین گزینه برای تسهیل کردن استفاده از امکانات خواهد بود.
براساس آخرین تحقیقات سامسونگ در بخش پرینتر بیش از 35/2 درصد از کاغذهای چاپ شده در دنیا در سایز A3 بوده اند.
باتوجه به این تقاضا از طرف مشتریان این شرکت اقدام به معرفی این مدل با قابلیت پرینت و چاپ در اندازه A3 کرده است تا کاربران بتوانند راحت تر و با صرفه جویی در هزینه نیاز خود را برآورده سازند.
سامسونگ معتقد است که مدل SCX-6345 باعث ایجاد تغییرات بزرگی در بازار پرینترها بوده که می تواند به سهولت پاسخگوی نیاز مشتری باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد