کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف
کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف

معرفی نرم افزار رایگان امنیتی PANDA PQRemover Special Top Spywar

فاوانیوز :Panda Software، نرم افزار امنیتی جدید، قدرتمند و رایگان خود به نام PQRemover Special Top Spyware را که برای شناسایی، کشف و خنثی کردن spyware ها طراحی شده است، به کاربران اینترنت ارائه کرده است.

به گزارش فاوانیوز، ‌Spywareها یا جاسوس افزارها، کدهای مخرب نسبتا خطرناکی هستند که با جمع آوری اطلاعات شخصی کاربران رایانه های مورد حمله خود، آنها را در اختیار آژانس های تبلیغاتی، خرابکاران اینترنتی و یا هکرها قرار می دهند و می توانند شرایط را برای تبلیغات آزارنده، حمله های بسیار خطرناک و نیز حمله های هدفدار آماده کنند.
PQRemover Special Top Spyware قادر است تا خطرناک ترین و شایع ترین spyware ها را در حین فعالیت سیستم کشف و خنثی کند. محیط کاربردی این نرم افزار بسیار ساده و سرعت عملکرد آن نیز قابل توجه و مثال زدنی ست.
این ابزار جدید امنیتی مطابق با جدیدترین اطلاعات دریافت شده از نرم افزار قدرتمند رایگان و آنلاین ضد کدهای مخرب، Panda ActiveScan، که مورد استفاده میلیون ها کاربر در سرتاسر جهان است، به روز رسانی می شود.
طبق اظهارات "لوییس کرونز" مدیر لابراتوارهای پاندا، PandaLabs، spywareها در حال تبدیل شدن به یک بدافزار رایج و خطرناک اینترنتی هستند و از آنجا که با نفوذ به رایانه ها مقدمات حمله های خطرناک تر را ایجاد می کنند، باید حتما از گسترش و انتشار آن در اینترنت جلوگیری کرد.
به همین علت شرکت پاندا، این ابزار جدید را به طور رایگان به تمامی کاربران اینترنت در سرتاسر جهان ارائه کرده است تا بتوانند با استفاده از آن، در ریشه کنی و از بین بردن هرچه بیشتر این کدهای مخرب سهیم باشند.
قابل ذکر است که spyware ها خصوصا در چند ماه اخیر، تبدیل به یکی از مهمترین و شایع ترین کدهای مخرب شده اند.
طبق گزارش IT Observer، در حدود 90 درصد از رایانه های سرتا سر جهان، به این بدافزار  آلوده هستند و دلیل این مساله نیز هماهنگی عملکرد spywareها با انگیزه جدید طراحان کدهای مخرب یعنی پول است.
Spywareها نشان داده اند که می توانند سودهای مالی هنگفتی را نصیب خرابکاران و مجرمان اینترنتی از طریق فروش داده هایی که از نفوذ این کدهای مخرب به رایانه ها به دست می آید و یا از طریق ارسال هرزنامه های تبلیغاتی کنند.
تمامی کاربران اینترنت می توانند ابزار قدرتمند مقابله با این نوع بدافزار را با مراجعه به آدرس www.pandasoftware.com/download/utilities به صورت رایگان دانلود کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد