کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف
کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف

مای‌اسپیس از لحاظ تعداد صفحات اینترنتی بازدید شده مقام نخست را د

شرکت تحقیقات اینترنتی "کام‌اسکور نتوورکس" در گزارش جدید خود، سایتهای اینترنت را از دو جنبه تعداد مجموع بازدیدهای صورت گرفته از صفحات آنها و نیز تعداد کاربرانی که از این صفحات در ماه نوامبر بازدید کردند، رده بندی کرده که در این رده بندی وب سایت ارائه‌دهنده خدمات اجتماعی "مای‌اسپیس" از لحاظ تعداد صفحات بازدید شده توسط کاربران به مقام نخست دست یافته‌است.

به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران، از ایرنا، کاربران سایت اینترنتی "مای‌اسپیس" می‌توانند به رایگان از گستره وسیعی از خدمات متنوع از جمله امکان آشنایی با دوستان جدید و ارتباط با دوستان قدیمی، فرستادن و دریافت پیغام برای یکدیگر، بازی‌های رایانه‌ای، وب لاگ نویسی، تالارهای گفتگو، دسترسی به کلیپهای ویدیویی و مواردی از این قبیل برخوردار شوند.

گزارش جدید شرکت "کام‌اسکور" نشان می‌دهد هر چند شرکت "یاهو" در ماه نوامبر در زمینه تعداد دفعات بازدید شده از صفحات مختلف سایتهای این شرکت مغلوب "مای‌اسپیس" شده و در آن رده‌بندی در مقام دوم ایستاده، اما همچنان "یاهو" از لحاظ تعداد بازدیدکنندگان مجزا، در میان تمامی سایتهای دیگر اینترنت دارای مقام نخست است و در ماه نوامبر تنها ‪ ۱۳۰‬میلیون کاربر آمریکایی از سایتهای این شرکت بازدید کرده‌اند.

پس از شرکت "یاهو"، مقام دوم برای سایتهای اینترنتی با بیشترین تعداد بازدیدکننده در ماه نوامبر، شرکت "تایم وارنر"(صاحب "ای‌اوال") با ‪۱۱۹/۷‬ بازدیدکننده بوده‌است و مقامهای سوم تا پنجم در این رده بندی به "مایکروسافت" با ‪ ۱۱۷‬میلیون، "گوگل" با ‪ ۱۰۸/۳‬میلیون و "یی‌بی" با ‪۸۳‬ میلیون بازدیدکننده اختصاص یافته‌است. سایت "مای‌اسپیس" در این رده بندی با ‪ ۷۳/۸‬میلیون بازدیدکننده در رده ششم قرار گرفته‌است.

پنج سایت برتر ماه نوامبر در زمینه تعداد بازدیدهای صورت گرفته از صفحات مختلف نیز عبارتند از "مای‌اسپیس" با ‪ ۳۹/۵۲‬میلیارد بازدید، "یاهو" با ‪ ۳۸/۵‬میلیارد بازدید، "مایکروسافت" با ‪ ۱۷/۹‬میلیارد بازدید، "تایم وارنر" با ‪ ۱۶/۷‬میلیارد بازدید و "گوگل" با ‪ ۱۱/۹‬میلیارد بازدید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد