کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف
کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف

دانلود نوار ابزار گوگل برای کاربران ایرانی امکان‌پذیر نیست

موتور جست‌وجوی گوگل صفحه‌ی کوچکی را در سمت راست بالای صفحه‌ی اصلی خود قرار داده که کاربران را به دانلود رایگان نوار ابزار خود دعوت می‌کند، اما ظاهرا دانلود آن برای کاربران ایرانی امکان‌پذیر نیست.

به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران، از ایسنا، گوگل استفاده از این نوار ابزار را به استفاده‌ی غیر تجاری از آن، حفظ حقوق تجاری گوگل در استفاده و بهره‌برداری از این نرم‌افزار مشروط کرده و در عین حال از کاربران می‌خواهد با ارایه‌ی ایده‌ها و انتقادات خود گوگل را در اصلاح نرم‌افزار فوق یاری دهند.

گوگل همچنین خود را مالک کلیه‌ی حقوق معنوی این نرم‌افزار ازجمله قوانین حق تالیف دانسته و اعلام کرده است که هیچ مسوولیتی را در قبال زیان‌های احتمالی ناشی از استفاده از آن برعهده نمی‌گیرد، اما کاربر را نسبت به حفظ حریم خصوصی و اطلاعات شخصی مطمئن می‌کند.

این نسخه دارای ویژگی‌های جدیدی همچون اتولینک (پیوندهایی که به طور خودکار در صفحه جداگانه‌ باز می‌شوند)، ترجمه واژه، بررسی تلفظ واژه، واژه‌های جست‌وجوی ‌های‌لایت شده و دکمه‌های یافتن کلمه را دارد.

اما نکته جالب توجه در جریان دانلود این نوار ابزار، این است که کاربران ایرانی که روی این گزینه کلیک می‌کنند با پیغامی که بر طبق آن دانلود این برنامه در کشور شما امکان‌پذیر نمی‌باشد، مواجه می‌شوند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد