کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف
کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف

"گوگل" بیشترین واژه‌های جستجو شده خود را اعلام کرد

شرکت "گوگل" بیشترین لغات جستجو شده در موتور جستجوی خود در سال ‪۲۰۰۶‬ را اعلام کرد که ردیف اول و دوم این فهرست به نام سایتهای اجتماعی مشهور اختصاص دارند.

به گزارش سایت اینترنتی "بی‌بی‌سی‌نیوز"، لغت "بی‌بو"(‪ (Bebo‬که نام یک سایت اجتماعی در اینترنت است، رکورد بیشترین جستجو توسط کاربران اینترنت در سال ‪ ۲۰۰۶‬را به خود اختصاص داده و پس از آن، "مای‌اسپیس" (‪ (MySpace‬که باز هم نام یک سایت اجتماعی دیگر است، در فهرست بیشترین لغات جستجو شده در موتور جستجوی "گوگل" در سال ‪ ،۲۰۰۶‬رتبه دوم را به خود اختصاص داده‌است.

رتبه سوم این فهرست مربوط به "جام جهانی"(‪ (World Cup‬است و رتبه چهارم آن نیز "متاکافه"(‪ (Metacafe‬بوده که نام یک سایت ارائه‌دهنده خدمات ویدئویی است.

وب سایت پخش موسیقی رادیویی "ریدیو بلاگ"(‪ (RadioBlog‬و دایره‌المعارف اینترنتی "ویکیپدیا"(‪ (Wikipedia‬در فهرست بیشترین جستجوی‌های انجام گرفته در "گوگل" در سال ‪ ۲۰۰۶‬دارای رتبه‌های پنجم و ششم بوده‌اند و جالب اینکه لغت "ویدیو"(‪ (Video‬با قرارگرفتن در رتبه هفتم، به یکی از مهمترین لغات جستجو شده در اینترنت تبدیل شده‌است که این نشان می‌دهد کاربران تا چه میزان برای یافتن تصاویر ویدیویی مورد نظر خود با جستجوی واژه "ویدیو"، به دنبال سایتهایی نظیر "یوتیوب"، "متاکافه" و نیز خدمات ویدیویی شرکتهای "گوگل"، "یاهو" و "ام‌اس‌ان" بوده‌اند.

نام برنامه تلویزیونی "ربلد"(‪ (Rebelde‬که از کشور مکزیک پخش می‌شود هشتمین واژه جستجو شده در "گوگل" در سال ‪ ۲۰۰۶‬بوده که این نشان‌دهنده اهمیت زبان اسپانیایی در اینترنت است.

رتبه‌های نهم و دهم این فهرست نیز به لغات ‪ Mininova‬و ‪ Wiki‬اختصاص یافته‌است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد