کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف
کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف

پارسی‌باکس ارایه نسل دوم سرویس‌های وبلاگ را آغاز کرد

فاوانیوز: پارسی باکس نخستین اقدامات خود را مبنی بر ارایه نسل دوم سرویس‌های وبلاگ آغاز کرد.

به گزارش فاوانیوز، پارسی باکس که از 22 مهرماه سال جاری به طور رسمی آغاز به کار کرد،‌ نرم افزار مدیریت وبلاگ پارسی باکس برای کاربران ParsiBox Blog Manager0.1 Beta را تحت عنوان سیستم وبلاگ این شبکه در دسترس قرار داده است.
کاربران می‌توانند با دانلود و نصب نرم‌افزار بر روی کامپویتر خود بدون اتصال به سایت و ورود به فضای کاربری از طریق این نرم‌افزار وبلاگ خود را به روز کنند.
پارسی باکس مدعی است: این نرم‌افزار درحالی به دنیای فارسی زبان وب ارایه می‌شود که پیش از آن هیچ سرویس‌دهنده دیگری افدام به ارایه چنین نرم‌افزاری نکرده و پارسی‌باکس این افتخار را دارد که برای نخستین بار این سرویس را به کابران خود ارایه دهد.
براساس این گزارش، این نرم‌افزار به صورت آزمایشی ارایه شده است و طبق گفته مدیران پارسی‌باکس به زودی امکانات موجود بر روی پنل مدیریت وبلاگ‌ها، بر روی این نرم افزار منتقل می‌شود تا کاربران با کمترین اتلاف وقت و نوشتن پست‌های خود حتی به صورت آفلاین و تنها با اتصال چند ثانیه ای به اینترنت اقدام به ارسال مطالب بر روی وبلاگ خود کنند.
پارسی باکس اعلام آمادگی کرده تا همکاری خود را با دیگر سرویس‌های وبلاگ جهت اتصال این نرم‌افزار به سرویس‌های آنها آغاز و دیگر سرویس‌دهنده ها را به این نرم‌افزار متصل کند.
اکنون این نرم افزار از طریق آدرس اینترنتی www.parsibox.com/fordownload/blogmanager.zip در دسترس است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد