کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف
کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف

29 ژانویه ویستا به دست کاربران می‌رسد

فاوانیوز: پس از گذشت پنج سال، مایکروسافت آماده ارائه آخرین سیستم عامل خود یعنی ویندوز ویستا به کاربران است.

به گزارش فاوانیوز، براساس دعوت نامه ارائه شده به رسانه‌ها، مایکروسافت برای پرده‌برداری از ویندوز ویستا و آفیس 2007 در تاریخ 29 ژانویه 2007 در نیویورک برنامه‌ریزی کرده است.
طبق اعلام روابط عمومی فناوری اطلاعات ویندوز، این برنامه "شگفتی هم اکنون آغاز می‌شود" نام گرفته است و در این دعوت‌نامه آمده است: میلیون‌ها نفر از کارکنان، نرم‌افزارنویسان، خریداران، وبلاگ‌نویسان، خانواده‌ها، رسانه‌ها و تمام صنعت در کنار هم جمع می‌شوند تا اثرات شخصی خود را برای کمک به ساخت ویستا و سیستم آفیس 2007 مشاهده کنند که این دو محصول در تاریخ فعالیت مایکروسافت بیش از همه محصولات آزمایش شدند.
در این دعوت‌نامه افزوده شده است: در تمام طول مدت اتفاقی که "روز جدید مایکروسافت در تجارت" نام گرفته، مایکروسافت در محل تجارت NASDAQ نیویورک در تاریخ 30 نوامبر نسخه تجاری ویندوز ویستا و آفیس 2007 را ارائه خواهد کرد.
قابلیت‌های جدیدی در ویندوز ویستا و سیستم آفیس 2007 مانند گرافیک بالا و قابل توجه، پشتیبانی فراگیر برای XML و دیگر فناوری‌ها که چهارچوبی برای به وجود آوردن تجربیات جدید برای تمام کاربران را تامین می‌کند، وجود دارد.
بازار کامپیوتر امیدوار است که ویندوز ویستا تعداد زیادی کاربر و شرکت را که در پی ارتقاء کامپیوترهایشان هستند یا حتی به فکر خرید یک کامپیوتر جدید هستند، جذب کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد