کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف
کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف

تولید انبوه نخستین DRAM با تکنولوژی پردازش 70 نانومتری

فاوانیوز: Elpida اعلام کرد در صنعت DRAM نخستین DDR2 SDRAM یک گیگابایتی و 512 مگابایتی که از فناوری 70 نانومتری استفاده می‌کند را به صورت انبوه تولید می‌کند که ساخت آن در تاسیسات اصلی شرکت حافظه Elpida در هیروشیما انجام می‌شود.

به گزارش فاوانیوز، Elpida بازدهی بالا و بهره‌وری را از تولید انبوه فناوری پردازش 90 نانومتر به دست آورد که موفقیت‌های زیاد در این فناوری در توسعه فناوری پیشرفته‌تر پردازش 70 نانومتر به کاربرده شده است.
DDR2 SDRAM یک گیگابایتی و 512 مگابایتی که از فناوری پردازش 70 نانومتر استفاده می‌کند، در موارد بسیاری کارآیی دارد که شامل سرورهای با عمر طولانی که اطلاعات با حجم بالا را پردازش می‌کند، تجهیزات پیشرفته موبایل، تلویزیون‌های دیجیتال پیشرفته، نسل آینده دستگاه‌های ضبط DVD، دوربین‌های دیجیتال و دیگر تجهیزات مصرفی که باید قابلیت‌های پیشرفته پردازش تصویر را داشته باشند، می‌شود.
فناوری پردازش 70 نانومتر در ترکیب عملیات‌های با کیفیت بالا، سرعت عملیات را تا 800 مگاهرتز و یک گیگاهرتز امکان‌پذیر می‌کند و همچنین در میان قطعه‌های DRAM افزایش تعداد بیشتر تراشه‌ها را که به علت کوچک شدن سایز تراشه صورت می‌گیرد، موجب می‌شود که قابلیت تولید و حجم را در حالت کلی افزایش ‌دهد.
در میان محصولات 512 مگابایتی، این فناوری کوچک‌ترین اندازه تراشه جهان را برای DDR2 SDRAM 512 مگابایتی امکان‌پذیر کرده است.
تولید DDR2 SDRAM با استفاده از پردازش 70nm آغاز شده است و انتظار می رود که نخستین نمونه محصولات آن در سه ماهه نخست سال 2007 عرضه شود.
Elpida برای استفاده فعالانه از فناوری پردازش 70nm جدیدش برای استفاده در تولید RAM موبایل و دیگر تجهیزات موبایل و محصولات حافظه که در تجهیزات مصرفی دیجیتال با عمر طولانی در سرتاسر بازار سرور PC استفاده می‌شود، برنامه‌ریزی کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد