کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف
کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف

دور از هم با اینترنت شام بخورید

متخصصان،فن‌آوری جدیدی با نام "شام خانواده‌ی مجازی" طراحی کرده‌اند که به اعضای یک خانواده که دور از یکدیگر زندگی می‌کنند امکان می‌دهد تا به صورت مجازی برای صرف شام کنار یکدیگر جمع شوند.
این سیستم به خانواده‌هایی که اعضای آن در کنار یکدیگر حضور ندارند، امکان می‌دهد تا هر زمان که مایل بودند با اعضای خانواده‌ی خود به صورت مجازی به صرف غذا بپردازند.
در ضمن هنگامی‌ که فرد برای رفتن به پشت میز برای صرف غذا آماده می‌شود، سیستم با تشخیص آن به اعضای خانواده‌ی وی که در مکان دیگری زندگی می‌کند، اطلاع می‌دهد و آن‌ها نیز برای صرف غذا به مکانی که در آن یک دوربین  کوچک و میکروفن نصب شده می‌روند.
در این سیستم بلندگوها و یک صفحه‌ی تصویری به بزرگی یک تلویزیون یا به کوچکی یک قاب عکس به فرد امکان می‌دهد که صدای دیگری را که او نیز امکانات مشابه را دارد، شنیده و او را مشاهده کند.
بر اساس این گزارش انتظار می‌رود که این سیستم که احتمالا اولین نمونه‌ی آن ظرف دو سال آینده عرضه شود، افرادی را که رایانه ندارد و با تکنولوژی بیگانه هستند به خود جذب کند، هر چند استفاده از کنفرانس ویدیویی و وب کم، امروزه رایج است اما مهارت تکنیکی را طلب می‌کند و طراحان این سیستم امیدوارند این سیستم بر کنفرانس ویدیویی پیشی بگیرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد