کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف
کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف

رکورد خرید اینترنتی در سایت فروشگاه اینترنتی "آمازون" شکسته شد

شرکت "آمازون" اعلام کرد روز ‪ ۲۰‬آذر(‪ ۱۱‬دسامبر)، بیش از چهار میلیون سفارش خرید اینترنتی توسط کاربران از سرتاسر جهان به این سایت ارسال شده که این بالاترین رقم ثبت شده در طول تاریخ فعالیت این شرکت است.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، شرکت "آمازون" اعلام کرد در طول ‪۱۲‬ سال فعالیت این شرکت، روز یازدهم دسامبر سال جاری پرکارترین روز فعالیت "آمازون" بوده و این شرکت موفق شده ‪ ۹۹‬درصد از سفارشهای خرید دریافتی از سرتاسر جهان را به موقع پاسخ دهد و در همان روز ‪ ۳/۴‬میلیون کالای خریداری شده را برای خریداران پست کند.

یکی از بیشترین اشیاء خریداری شده در وب سایت "آمازون" در روزهای پایانی سال میلادی جاری، کنسولهای بازی‌های رایانه‌ای بوده که در میان آنها دستگاه "اکس‌باکس‪ "۳۶۰‬شرکت مایکروسافت بیشترین خریدار را داشته است.

سایت "آمازون" همچنین در یکی از روزهای گذشته با ثبت رکوردی جدید هزار دستگاه "اکس‌باکس‪ "۳۶۰‬را ظرف تنها ‪ ۲۹‬ثانیه از طریق اینترنت فروخت.

دستگاه‌های ام‌پی‌تری پلیر "آی‌پاد" شرکت "اپل"، دوربینهای دیجیتالی شرکت "کانون" و همچنین دستگاه‌های جی‌پی‌اس شرکت "گارمین" نیز از جمله محصولات الکترونیکی بوده‌اند که در روزهای گذشته با استقبال بسیار گسترده خریداران اینترنتی مواجه شده‌اند.

پرفروش‌ترین کتابهای بزرگترین فروشگاه اینترنتی جهان در روزهای پایانی سال جاری نیز عبارتند بوده‌اند از کتاب (نظراتی پیرامون نجات رویای آمریکایی "‪ "Thoughts On Reclaiming the American Dream‬نوشته "باراک اوباما" و کتاب " رژیم شما" نوشته مهمت اوز.

رکورد قبلی دریافت سفارش خرید در وب سایت "آمازون" به دوازدهم دسامبر سال گذشته بازمی‌گردد که در آن ‪ ۳/۶‬میلیون سفارش خرید در یک روز به ثبت رسیده بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد