کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف
کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف

TuneUp Utilities 2007

نسخه جدید نرم افزار بسیار معروف و کاربردی جهان TuneUp Utilities 2007





شرکت Tune-Up به تازگی نسخه ی جدید از نرم افزار بهینه ساز قدرتمند خود را با نام Tune-Up Utilities 2007عرضه نموده است . از ویژگی های برتر این نسخه میتنواند به ظاهر کامل جدید و زیبا , افزایش توانایی یاٿتن خطاهای ویندوز ر , ویژگی ایجاد تنظیمات و تغییرات در مرورگرها حتی Mozilla Firefox و نرم اٿزار Tune-Up Styler 2 برای ایجاد تغییرات در محیط ویندوز و بخشهای مختلٿ آن به گونه ی دلخواه اشاره کرد .
سایر ویژگی های این نرم افزار :
افزایش سرعت اینترنت , خالی کردن و بهینه سازی حافظه ی RAM , باز سازی و Defrag نمودن رجیستری ویندوز به طور کامل , حذف فایل های غیر ضروری و بدرد نخور از فضای دیسک , دادن کنترل ظاهر ویندوز به شما ! باز یابی فایل های پاک شده , کنترل Start-Up و نرم ا افزار های نصب شده و رجیستری ویندوز و .....

این برنامه شامل قسمت های مختلفی هست که هر کدام نقد کاملی می طلبد! پس فقط سعی می کنم قسمت های جالبش رو واستون بگم.
click maintance-1 است که با یک کلیک کل ویندوزتون رو آچار کشی می کنه و واقعا سرعت ویندوز رو بالا می بره. حتی یک بخش به نام system advisor در این برنامه تعبیه شده است که پیشنهادات برنامه در زمینه پر سرعت تر شدن ویندوزتون رو به شما ارائه می کند .




یکی دیگر از مهمترین قسمت های برنامه بخش رجیستری ویندوزتون هست و فایل های اضافه در رجیستری رو که باعث کند بالا اومدن ویندوز می شه رو حذف می کند .

قسمت بعدی استارت آپ منیجر است که از بالا اومدن برنامه هایی که شما دوست ندارید در هنگام بالا اومدن ویندوزتون بالا بیان و مزاحم بشن جلوگیری می کنه. حتی این برنامه ها ویروس هم می تواند باشد که با تشخیص شما از بالا اومدن اون ها جلو گیری به عمل می آید. به نظر من 80% مشکل دیر بالا اومدن ویندوز به خاطر همین برنامه هاست!




قسمت بعدی برنامه که من خیلی از این قسمتش خوشم می آید و مطمئنم که شما هم بعد از نصب این برنامه در ویندوزتون خیلی به این قسمت سر خواهید زد.

Tuneup Styler 2 که واقعا شاهکاری است و با استفاده از این قسمت برنامه تمام قسمت هایی ویندوزتون مثل بوت اسکرین ها و ولکام اسکرین ها و ویژوال استال ها و فایل تایپ ها و خلاصه هر قسمتی از ویندوز که به ذهن تون میرسه می توانید براحتی عوض بکنید .

چند تا ولکام اسکرین






چند تا بوت اسکرین






چند تا ویژوال استایل






Tuneup System information و Tuneup System optimzer که از قسمت های قدرتمند دیگه نرم ا افزار به حساب می آن و از اسمشون میشه کارایی هاشونم حدس زد.

در اصل این برنامه تشکیل شده از 15 قسمت اصلی و کلی قسمت های فرعی است و مطمئنم با دانلود این برنامه دیگه به سراغ دانلود برنامه هایی برای رجیستری و استایل و ... نمی روید ، چون تمام این برنامه ها یک جا همه در این محصول جمع شده. خلاصه این یکی از برنامه های کاربردی برای سیستم شما است که
من به شما پیشنهاد می کنم حتما از آن استفاده بکنید .

سایت رسمی شرکت سازنده:
http://www.tune-up.com/products/tuneup-utilities/



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد