کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف
کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف

ویندوز ویستا و ویژگی دیگر

images/20070102/vista.jpg
 

حتما تا به حال برایتان پیش آمده که به دنبال درایور برای محصولی باشید.
با استفاده از ویندوز ویستا این امکان را دارید که درایور محصول موردنظر خود را در این سیستم عامل جستجو کنید یا این که بتوانید با استفاده از سرویس به روز رسانی ویندوز آن را از طریق اینترنت دریافت کنید. همچنین لازم است بدانید به مرور زمان درایور قابل پشتیبانی در ویندوز ویستا افزایش خواهد یافت.
در وبلاگی که به منظور آشنایی با سیستم عامل ویندوز ویستا در نظر گرفته شده است. جیم آلچین ، مدیر تیم تحقیقاتی ویندوز ویستا که در بخش توسعه این سیستم عامل نیز فعالیت می کند ، با اشاره به این ویژگی عنوان کرد که ویندوز ویستا بیش از هر ویندوز دیگری که تا به امروز در بازار عرضه شده است ، دارای قابلیت پشتیبانی از درایورهای سخت افزاری است.
در حالی که کاربران همیشه منتظر نسخه های جدید درایورها از سوی تولیدکنندگان هستند تا کارایی دستگاه های جانبی و امکانات جدید آنها را بهبود بخشند ، فراهم کردن امکان استفاده از هزاران درایور ویژه ویستا از طریق خدمات به روز رسانی ویندوز ، این شرایط را تسهیل می کند و دیگر نیازی به نصب درایورهای XP یا نسخه های قدیمی ویندوز روی ویستا نخواهد بود و بنابراین کاربر در این خصوص با مشکلی مواجه نخواهد شد.
مدیرتحقیقاتی ویستا همچنین خاطرنشان کرد که از زمان ارائه نسخه نهایی ویندوز ویستا، تاکنون نزدیک به 11700 درایور جمع آوری شده است که به محض نصب یک قطعه سخت افزاری جدید روی رایانه ها ، ویستا آن را تشخیص داده و درایور مربوط به آن را نصب می کند. گفتنی است با این حال کاربر معمولا از درایور مخصوصی که به همراه سخت افزار جدید ارائه می شود استفاده می کند.

مترجم: سهیل امیری
منبع: internetnews.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد