کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف
کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف

جزییات بیشتری از ثبت سایت های اینترنتی

آی تی ایران - وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از صبح روز دوشنبه اقدام به ثبت سایت ها و وبلاگ های اینترنتی کرده است.

آیین نامه ساماندهی سایت های اینترنتی که چندی پیش به تصویب هیات وزیران رسید تصریح می کند که در صورت عدم ثبت سایت یا وبلاگ در وزارت ارشاد این پایگاه ها مسدود خواهند شد.

سایت ساماندهی که از صبح روز دوشنبه فعال شده پایگاه های اینترنتی را به سه دسته ۱ - سایت هایی با دامنه اختصاصی ۲ - وبلاگ هایی با دامنه اختصاصی و ۳ - وبلاگ هایی بادامنه عمومی تقسیم بندی کرده است.

همچنین مراحل ثبت نام یک سایت نیز دو مرحله است که از کاربران می خواهد مشخصاتی چون نام و نام خانوادگی ، شماره شناسنامه ، آدرس محل زندگی و کار ، تلفن ،‌ کدپستی، سال ایجاد وب سایت، تعداد بازدید کننده ، نام و محل سرور میزبان، نوع محتوای سایت و نوع مخاطبان را در سایت درج کنند.

در این سایت همچنین از آن دسته از وبلاگ هایی که دارای دامنه اختصاصی هستند خواسته شده حتما ایمیل مشخصی تحت عنوان info@yoursite.com را داشته باشند و در صورتی که چنین ایمیلی ندارند حتما آن را ایجاد کنند چراکه مکاتبات سایت با این ایمیل انجام خواهد شد.

در بخشی از این سایت آمده است : در حال حاضر ثبت وب سایت ها گامی است در جهت ساماندهی وب سایت ها تا با حمایت های در نظر گرفته شده و نظارت بر آنها خدمات شایانی در عرصه اطلاع رسانی آنها ایفا گردد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد