کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف
کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف

King max کوچک‌ترین حافظه فلش خود را عرضه کرد

فاوانیوز: "جان لین" مدیر فروش خاورمیانه‌ای King max دلیل حضور خود در ایران را بررسی بازار و برآورد حجم تقاضای مصرف‌کنندگان ایرانی از حافظه‌های جانبی و تقویت نماینده فروش خود برشمرد.

به گزارش فاوانیوز، وی در نشست خبری به دستاوردها و برنامه‌های آتی این کمپانی در ایران پرداخت.
لین گفت: با بررسی بازار ایران و مشاهده رقبای نامی خود در این بازار پرتقاضا در فکر بقایی بهتر و رقابت سالم در این میدان هستیم.
وی، هدف اصلی خود را اطلاع‌رسانی و افزایش شناخت مصرف‌کنندگان نسبت به محصولات King max عنوان کرد و افزود: باتوجه به اینکه این کمپانی از ابتدا با تولید حافظه شروع به فعالیت کرده و بر روی هیچ یک از ابزار دیگر IT فعالیت نداشته است، به طبع توان اجرایی خود را به تولید تکنولوژی‌های پیشرفته و منحصربفرد در راستای تقاضای مصرف‌کنندگان معطوف کرده که ماحصل آن قرار گرفتن در میان 10 برند برتر تولیدکننده حافظه است.
لین ادامه داد: تمامی مراحل تولید یک حافظه اعم از تولید ویفر تا پکینگ در این کمپانی انجام می‌شود که باتوجه به این مهم محصولات King max همچون دیگر مارک‌های تجاری دنیا دستخوش نواسانات قیمت به‌ دلیل تغییر قیمت‌های چیپست، ویفر و بورد نیست.
مدیر فروش خاورمیانه ای King max در رابطه با برنامه‌های سال 2007 این کمپانی گفت: باتوجه به تغییرات تکنولوژی همچون تبدیل DDR به DDR2 و درحال حاضر به DDR3 و نیز عرضه ویندوز ویستا، این کمپانی با این تغییرات همسو بوده است و رم‌هایی با ظرفیت دوگیگابایت را در سال جاری به بازار عرضه خواهد کرد تا نیاز کاربرانی را که از این سیستم عامل استفاده می‌کنند، برآورده سازد.
وین افزود: به‌ دلیل توانایی در تکنولوژی سیستم پکینگ درصدد تولید حافظه‌های فلش با حجم‌های بسیار پایین برآمدیم که آخرین دستاورد King max در این زمینه تولید حافظه mini stick چهار گیگابایتی بوده است که اندازه‌ای معادل 3.2 × 3.2 میلی‌متر دارد و به منظور استفاده در موبایل تولید شده که درحال حاضر این حافظه بر روی تلفن‌های همراه موتورولا بکار گرفته شده است.
در ادامه "محمد بحرالعلوم" مدیر واحد بازرگانی گلدن سیستمز (نماینده رسمی King max در منطقه) گفت: اطلاع‌رسانی فراگیر به‌ منظور استفاده بهینه از ماژول‌های حافظه از یک سو و همچنین ارائه سرویس خدمات پس از فروش از سویی دیگر باعث گردیده تا مصرف‌کننده با دیدی کامل انتخاب خود را انجام دهد.
وی ادامه داد: درحال حاضر کاربران ایرانی به دلیل عدم اطلاع رسانی صحیح و دقیق، انتخاب خود را براساس پیشنهاد فروشندگان انجام می¬دهند که بعضاً این اتفاق آنها را دچار ضرر و زیان می‌کند چراکه محصول خریداری شده جوابگوی نیاز آنها نیست.
بحرالعلوم خاطرنشان ساخت: به منظور جلوگیری از ساخت ماژول‌های تقلبی و غیراورجینال King max، تراشه بنفش رنگی بر روی آن تعبیه شده دیگر تولیدکنندگان حافظه امکان ساخت آن را ندارند.
گفتنی است درحال حاضر کمپانی‌های سامسونگ، موتورولا و ال‌جی از حافظه‌های King max در تلفن‌های همراه خود استفاده می‌کنند که به گفته مدیران کمپانی گلدن سیستمز در آینده‌ای نزدیک نوکیا نیز به دیگر مشتریان حافظه‌های King max خواهد پیوست.

نظرات 1 + ارسال نظر
موسوی 1385,11,07 ساعت 02:14 ب.ظ http://www.isp-shafagh.com

سلام دوست عزیز
من یک دفعه هم از شما دعوت کردم تا برای همکاری در مورد وبلاگ و موارد مورد علاقه همکاری کنیم در صورت امکان به آیدی اصلی ( آیدی بالا) پی ام بدهید با تشکر
موسوی مدیریت اینترنت شفق خدابنده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد