کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف
کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف

تبدیل گوشی موبایل به ابزار GPS با نرم‌افزار

سرویس اخبار خارجی ایتنا - این نرم‌افزار که نام غیرعادی Fugawi Touratel بر روی آن نهاده شده است بر مبنای Web 2.0 طراحی شده و می‌تواند مدل‌های مختلف از گوشی‌های موبایل را به سیستم ناوبری و ردیابی تبدیل نماید.
شرکت Northport Systems اعلام کرد نرم‌افزاری ساخته که با استفاده از آن می‌توان تلفن‌های سلولی که مجهز به سیستم GPS نیستند را به این ابزار ردیابی تبدیل نمود.

این نرم‌افزار که نام غیرعادی Fugawi Touratel بر روی آن نهاده شده است بر مبنای Web 2.0 طراحی شده و می‌تواند مدل‌های مختلف از گوشی‌های موبایل را به سیستم ناوبری و ردیابی تبدیل نماید.

Northport می‌‌گوید دستگاه‌های موبایل پس از نصب این نرم‌افزار قادر خواهند بود نقشه‌های توپوگرافی سازمان‌های زمین شناسی، عکس‌های هوائی و نقشه‌های شهری را با کیفیت بالا نمایش دهند.

Fugawi Touratel همچنین می‌تواند از برنامه‌های مکان‌یابی طرف ثالث مانند نقشه‌های خیابانی آماده شده نیز درازای مبلغی ماهیانه پشتیبانی نماید.

این نرم‌افزار با گوشی‌های ساخت ال‌جی، موتورولا، سامسونگ و سانیو پشتیبانی می‌کند.
Northport درنظر دارد در آینده نزدیک دیگر سازندگان را نیز به این لیست اضافه کند.

با این که این نرم‌افزار از سیستم GPS استفاده می‌کند، نیازی نیست که گوشی مورد استفاده مجهز به امکانات داخلی در این خصوص بوده و یا از طریق بلوتوث به ابزار دیگری متصل گردد.
کاربران می‌توانند موقعیت خود را بر روی نقشه‌ها مشاهده نموده و نقاط مورد نظر خود را بیابد.

همچنین استفاده از سرویس‌های متنوع GPS مانند یافتن نقاطی جهت فعالیت‌های محیطی و ورزشی مانند پیاده‌روی، دوچرخه سواری کوهستانی و ماهیگیری نیز با استفاده از این برنامه امکان‌پذیر می‌باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد