کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف
کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف

چگونه می توان بهترین (ISP) را پیدانمود؟

چگونه می توان بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنتی (ISP) را پیدانمود؟
ISP شرکتی است که امکان برقراری و دسترسی به اینترنت را برای شما فراهم می آورد. انتخاب صحیح این شرکت تأثیر بسزایی در سرعت اتصال و مرور صفحات اینترنت دارد. لذا در این قسمت سعی کرده ایم عواملی که باعث بالا رفتن کیفیت خدمات قابل ارائه ISP می گردد را بررسی نماییم.


تعداد خطوط تلفن ISP
یکی از چیزهایی که در انتخاب یک ISP به عنوان سرویس دهنده خدمات اینترنتی باید بدان توجه کنیم تعداد خطوط تلفن مورد استفاده ISP است.
زیرا هر چقدر تعداد خطوط تلفن یک ISP بیشتر باشد شما زمان کمتری را جهت اتصال منتظر می مانید.
خیلی از اوقات هنگامی که ما از مسئولین یک ISP می پرسیم که چند خط تلفن دارید و مثلاً اگر بگوید به۰۰ ۵ خط فکر می کنیم این ISP یک ISP ایده آل است. نکته ای که در اینجا باید بسیاربه آن توجه کرد تناسب بین تعداد کاربران ISP با تعداد، خطوط تلفن است. چه بسا همین ISP دارای ۱۰۰۰۰ کاربر باشد در این صورت کاربر ایده آلی برای انتخاب نیست. استاندارد رایج بین تعداد خطوط تلفن با تعداد کاربران یک نسبت یک به ۱۰ است.

پهنای باند مورد استفاده ISP
هر چقدر پهنای باند مورد استفاده ISP بیشتر باشد سرعت انتقال داده ها در اینترنت بیشتر می شود. البته این نوع اطلاعات را اکثر شرکتهای ISP به صورت دقیق در اختیار عموم قرار نمی دهند و یا در مورد آن اغراق می نمایند.

شماره های محلی یک ISP
در انتخابISP حتی الامکان سعی کنید که ISP مورد نظرتان خطوط تلفنی در منطقه شما داشته باشد زیرا این مسئله تأثیر زیادی در سرعت اتصال و پایین آمدن دفعات قطع شدن ارتباط (Disconnect) به علت نبودن مراکز تلفنی متعدد می گردد.

گزارشات ISP
در انتخاب ISP بررسی نمائید که ISP مورد نظرتان امکان تغییر اسم رمز و نیز مشاهده گزارش از میزان استفاده را به شما بدهد. این مسئله در کنترل نحوه استفاده و جلوگیری از استفاده غیرمجاز دیگران بسیار مؤثر است.

مشخص کردن نوع استفاده شما از ISP
یکی از مسائلی که ما در انتخاب ISP به آن کمتر توجه می کنیم نوع کارو استفاده ای است که می خواهیم از اینترنت بکنیم. اگر شما می خواهید هفته ای یک دفعه برای چک نمودن Email هایتان از اینترنت استفاده کنید بهتر است که به یک کافی نت مراجعه کنید و یا یک کارت ساعتی اینترنت بخرید.

تعرفه خدمات ISP
نمی دانم شما هم این ضرب المثل را شنیده اید یا نه که هر ارزانی بی دلیل نیست!
این ضرب المثل در خدمات قابل ارائه ISP ها نیز مصداق دارد. با این همه قبل از هر کاری از داشتن شرایط لازم و ذکر شده برای یک ISP مطمئن گردید.

استفاده از تجربیات دوستان
یکی از چیزهایی که شما به صورت مؤثر می توانید از آن در انتخاب یک ISP استفاده کنید تجربیات دوستان و آشنایانتان در استفاده از خدمات یک ISP است. چه بسا اطلاعاتی که یک ISP (از لحاظ تجهیزات) در اختیار عموم قرار می دهد نادرست باشد ولی شما از طریق ؟؟؟ می توانید به حقیقت موضوع پی ببرید.

داشتن یا نداشتن Proxy
معنی لغوی کلمه Proxy به معنی وکیل، نماینده و وکالت است ولی در ایران این کلمه معادل فیلتر و محدودیت به کار رفته است به صورتی که در تبلیغات بعضی از شرکتها به صورت شعار تبلیغاتی درآمده است «اینترنت بدون پروکسی».
در صورتی که شما می خواهید بدون هیچ محدودیتی از اینترنت استفاده کنید به Proxy دار بودن یا نبودن ISP توجه کنید.

نکته: بعضی از خانواده ها اعتقاد بر استفاده از اینترنت با محدودیت برای فرزندانشان دارند ولی غافل از اینکه این پروکسی ها هم قابل اطمینان نیستند و به راحتی می توان از آنها گذشت و علاوه بر این، پروکسی ها به روی اتاقهای چت نیز عمل نمی نماید. بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که هر فرد در جامعه باید ابتدا سعی در بیمه کردن اخلاق رفتار و منش خود بنماید.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مسعود 1387,01,12 ساعت 04:30 ب.ظ http://minos.blogsky.com

برای کسب درآمد باید به ترتیب و با دقت همه ی موارد زیر رو انجام بدی :
1- برو به TV5.blogsky.com .
11 مستطیل میبینی که باید روی یکی از 2تای اولی که عین هم هستن کلیک کنی تا وارد یک سایت درآمد زا بشی .
2-توی همون سایت باید بر روی عضویت در وبلاگ ( سمت راست وبالا ) کلیک کنی تا وارد بخش عضویت در سایت بشی .
3- مشخصات خودت رو به طور کامل باید پر کنی . مشخصاتی مانند : نام و نام خانوادگی -شماره حساب بانکی ( برای واریز کردن پول به حسابت که باید یا حساب سیبا باشه و یا سپهر ) ( اگر حساب بانکی نداری یا یکی واسه خودت باز کن یا شماره حساب یکی مثل بابات - مامانت و یا هرکس دیگه ای رو بنویس) . به هر حال پول به اون حساب واریز میشه .
* توصیه : اگر هیچ کدوم رو نتونستی همینطوری از خودت یه شماره حساب 13 رقمی بنویس وبعد از اینکه یه شماره حساب باز کردی میتونی شماره حسابت رو ویرایش کنی(قیل از واریز شدن هیچ پولی) . چون هر چه سریعتر بهتر .
4- بعد از اتمام مرحله ثبت نام با پیامی روبه رو میشی که میگی بعد از 24 ساعت فعال میشوید . یعنی باید از همون جا رها کنی و بعد از 24 ساعت دیگه بری به همون آدرس و در سمت راست ودر قسمت "ورود" نام کاربری و شماره رمز رو وارد کنی تا وارد حساب خودت بشی .
5-در قسمت " تبلیغات گرافیکی" کلیک کن و از اون جا یکی دوتا کد جاوا بگیر و توی وبلاگ خودت بزنشون . یک نوع تبلیغات توی وبلاگت قرار میگیره که به ازای هر کلیکی که بازدید کنندگانت روی اون ها میکنن امتیازت میره بالا.
هر وقت امتیازت به 25 هزار تومان رسید پول رو وارد حسابت واریز میکنن .
در واقع تو هیچ کاری انجام نمیدی و فقط باید بازدید کنندگانت رو تشویق میکنی که روی اون تبلیغات کلیک بکنن.
بعد از ثبت نام میتونی از سایت درآمد اینترنتی که واست گفتم همه ی اطلاعات لازم دیگه رو بخونی و به طور کامل یاد بگیری که باید چیکار کنی .
اگه هر مشکلی در این مورد داشتی حتما بهم بگو- حتما کمکت میکنم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد