کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف
کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف

Asus و معرفی کارت گرافیکی با سه تراشه گرافیکی قابل ارتقاء

شرکت Asustek Computer سه شنبه گذشته رسما کارت گرافیک جدید و قابل ارتقای خود را که بر پایه سه تراشه گرافیکی از نوع Radeon HD 3850 ساخته شده است، به نمایش گذاشت. این محصول جدید که با هدف ارایه حداکثر بازده و قابلیت ارتقا در آینده ساخته شده است به نظر می رسد جهت نمایش قدرت خود که درحال حاضر از سه تراشه Radeon HD 3850 بهره می گیرد، نیاز به سازگاری نرم افزاری راه انداز دارد."Asus، تولید کننده کارت های گرافیک با کیفت بالا، از امروز نخستین کارت گرافیک مجهز به سه تراشه گرافیکی جهان را با نام ASUS EAH3850 Trinity/3DHTI/1.5G به بازار معرفی خواهد کرد. با استفاده از سه تراشه RV670PRO دوست داران بازی های کامپیوتری خواهند توانست افزایش عملکرد 139 درصدی این کارت گرافیک را در برابر یک کارت گرافیک تک تراشه ای از همین نوع تجربه کنند." گفته های نماینده Asustek در مراسم معرفی این کارت گرافیک را خواندید.

ASUS EAH3850 Trinity/3DHTI/1.5G مجهز به سه ماژول دریافت کننده تراشه گرافیکی از نوع MXM است که همانطور که گفته شد در هنگام فروش از سه تراشه Radeon HD 3850 استفاده می کند. تراشه های به کار رفته در این کارت گرافیک با سرعت 660 مگاهرتز برای هرکدام و در مجموع با 960 واحد سایه زنی متحد، 48 واحد بافت گذاری و 48 واحد رندر و نیز 1.5 گیگابایت حافظه گرافیکی از نوع GDDR3 در سرعت 1700 مگاهرتز انرژی فراوانی را به شرط آماده بودن راه انداز گرافیکی سازگار با این چیدمان، در اختیار خواهد گذاشت.

ماژول های قابل جایگذاری MXM که تکنولوژی اصلی به کار رفته در این کارت گرافیک است، به خریداران این قابلیت را خواهد داد که در صوت نیاز این ماژول ها را با ماژول های مجهز به تراشه گرافیکی جدیدتر و قویتر تعویض نمایند.

Asustek برای خنک نگاه داشتن این کارت گرافیکی از یک خنک کننده آبی سازگار با انواع پمپ های خنک کننده استفاده کرده است که به نظر می رسد در خنک نگاه داشتن سه تراشه گرافیکی قدرتمند آن مطمئن به نظر می رسد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد