کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف
کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف

افتتاح و آغاز بکار شهرداری شهر سهرورد

 به مناسبت  گــرامیداشت ســالروز فتح خرمشهر با حضور فــرمانــدار شهرستان خدابنده، معاون محترم عمــرانی استانـــدار و هیئت همراه، مسئولان و مــدیران ادارات شهرستان خدابنده ، خانواده های معظم شهدا، جانبازان و بسیجیان و اقشار مختلف مردم شهر سهرورد ، شهرداری سهرورد افتتاح و آغاز بکار نمود.

   

 در این مراسم آقای خالقی فرمانـدار شهرستان خدابنده با اشاره به زیرساختها و پتانسیل هائی که شرایط لازم را برای ارتقاء سهرورد به شهر مهیا نمود تصریح نمودند: طرح گاز رسانی به شهر سهرورد و 6 روستای تابعه با اختصاص اعتباری بالغ بر 17 میلیارد و 300 میلیون ریال در حال اجراست که با پیگیریهای بعمل آمده  گاز رسانی به سهرورد قبل از فرا رسیدن فصل سرما به اتمام خواهد رسید. همچنین جهت تأمین آب آشامیدنی سهرورد اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 32 میلیون ریال اختصاص یافته است .ایشان با تأکید بر همکاری مردم در توسعه و آبادانی شهر سهرورد، آقای فرهاد بابایی از کارشناسان فرمانداری خدابنده را بعنوان سرپرست شهرداری سهرورد معرفی نمودند.

آقای مهندس میرمحمدی معاون عمرانی استانداری زنجان  نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شیخ اشراق سهروردی و اعلام آمادگی جهت حمایت از شهرداری جدیدالتأسیس سهرورد  ،همکاری اهالی با شهرداری منجمله؛ پرداخت بموقع عوارض و ... را در توسعه شهر مهم ارزیابی نمودند.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین طهماسبی امام جمعه شهر قیدار با تاکید بر انجام کارهای فرهنگی و دینی ، پیشرفت و توسعه را در گرو همکاری مردم با دولت دانسته و با توجه به پتانسیل و استعدادهای فراوان شهر سهرورد اظهار امیدواری نمودند حرکت جدی در راستای آبادانی این شهر صورت پذیرد .

در ابتدای این مراسم آقای عبدی رئیس شورای اسلامی شهر سهرورد گزارشی از کارهای اقدام شده و مشکلات و نیازهای این شهر ارائه نمود.

 شایان ذکر است سهرورد با جمعیتی بالغ بر 6318 نفر در 24 کیلومتری مرکز شهرستان خدابنده قرار داشته و دارای 7 آثار باستانی مهم ، یک مرکز بهداشتی و درمانی ، کتابخانه عمومی ، پایگاه مقاومت بسیج ، مخابرات ، بانک ، سالن ورزشی و زمین فوتبال ، مدارس ابتدایی - راهنمایی و متوسطه و پلیس 110 می باشد .

با افتتاح شهرداری سهرورد تعدادشهرداریهای شهرهای تابعه شهرستان خدابنده به 5 شهرداری افزایش یافت .

شهرستان خدابنده با بیش‌از 5150 کیلومترمربع وسعت و ‪ ۱۸۸‬هزار نفر جمعیت در ‪ ۹۰‬کیلومتری جنوب شرقی زنجان "مرکز استان" واقع شده است.
این شهرستان باتولید متوسط سالانه صدها هزار تن گندم، علوفه، چغندرقند، سیب زمینی، میوه، دانه‌های روغنی و گوشت، یکی‌از قطبهای تولیدات کشاورزی و محصولات دامی در استان زنجان محسوب می‌شود.

نظرات 2 + ارسال نظر
ش 1393,10,12 ساعت 06:04 ب.ظ

لطفا اطلاع رسانی کنید سایت شهرداری سهرورد به آدرس http://www.sohravardcity.ir/ شروع به کار کرده است

مهدی 1387,09,27 ساعت 03:35 ب.ظ

salam agaye pashae lotfan agar momken ast dar baraye sherkat rahgostar khodabandeh bahaton sohbat konam dar bareye tabligatesh ba tashak kor mehdi az karasf
09191432509

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد