کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف
کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف

پنج نرم افزار برتر برای نگهداری از ویندوز

شما روزانه تعداد زیادی فایل، دریافت، ایجاد و حذف میکنید و اطلاعات زیادی را روزانه بوجود می آورید و یا از دست می دهید. ممکن است برای شما هم این موضوع پیش آمده باشد که پس از مدتی کار با ویندوز، ویندوز کارایی خود را از دست می دهد و مثل روز اول عمل نمی کند. در این مقاله سعی شده است که برای حل این قبیل مشکلات راه حلی به شما ارائه شود. به این منظور پنج نرم افزار برتر برای داشتن یک ویندوز سر حال را به شما معرفی میکنیم.


نرم افزار CCleaner : (دریافت نرم افزار) - (لینک کمکی)



این نرم افزار عمل پاک سازی مرورگر وب، سطل بازیافت ویندوز (Recycle Bin)، فایل های موقتی سیستم (temporary files)، ریجستری و … را انجام می دهد. این نرم افزار بسیار سریع عمل میکند و استفاده از آن بسیار آسان است.

بر طبق اطلاعات ارائه شده در FileHippo (در اینجا) این نرم افزار محبوب ترین نرم افزار در نزد کاربران معرفی شده است (بر اساس تعداد دریافت).


نرم افزار Revo Uninstaller : (دریافت نرم افزار) - (لینک کمکی)




از این نرم افزار میتوان به جای نرم افزار پاک کننده (Uninstaller) ویندوز (Add or Remove Programs در ویندوز XP و Uninstall Programs در ویستا) استفاده کرد. این نرم افزار علاوه بر پاک کردن نرم افزار، تمام ردپاهای آن را نیز از سیستم حذف میکند، کاری که نرم افزار پاک کننده ویندوز انجام نمیدهد. این نرم افزار با کاوش به دنبال تمام فایل های یک نرم افزار، حتی میانبر (shortcut) و یا آیکون آن برنامه را نیز حذف میکند.

نرم افزار Auslogics Disk Defrag : (دریافت نرم افزار) - (لینک کمکی)




این نرم افزار یک جایگزین مناسب برای نرم افزار Defrag ویندوز (disk defragmenter) است که بسیار سریع و موثر عمل میکند.


نرم افزار JkDefrag : (دریافت نرم افزار) - (لینک کمکی)





این نرم افزار یک نرم افزار متن باز برای Defrag ویندوز است. این نرم افزار به شما این امکان را میدهد که عمل Defrag را در ویندوز زمان بندی کنید و حتی با قرار دادن آن به عنوان اسکرین سیور، در هنگام استراحت سیستم در این حالت، عمل Defrag انجام شود.


نرم افزار Spybot - Search & Destroy : (دریافت نرم افزار) - (لینک کمکی)





حتی اگر شما از بهترین آنتی ویروس ها استفاده کنید، مواقعی پیش می آید که یک بد افزار (malware) مدت زیادی در سیستم شما جا خشک کرده باشد! این نرم افزار شما را مطمئن میکند که بد افزار مورد نظر مدت زیادی در سیستم شما باقی نمی ماند. علاوه بر حذف نرم افزار های جاسوسی (spyware)، نرم افزار های تبلیغاتی (adware)، تروجان ها و keylogger ها این نرم افزار شیار های بوجود آمده توسط این بد افزار ها را می پوشاند.
[+] اینها نرم افزار هایی هستند که توسط کاربران سایت لایف هکر به عنوان بهترین ها معرفی شده اند. در میان تمامی نرم افزار های نگهداری از ویندوز، نرم افزار TuneUp Utilities دارای جایگاه ویژه ای در بین کاربران است اما با این حال به نظر میرسد که قیمت بالای این نرم افزار بر انتخاب کاربران تاثیر گذاشته است و مانع از انتخاب این نرم افزار به عنوان بهترین شده است و کاربران بیشتر نرم افزار های رایگان و متن باز را ترجیح داده اند.
[+] لینک های کمکی برای دانلود به پست اضافه شد. در صورتی که نتوانستید برنامه ها را از لینک اصلی دانلود کنید، از لینک کمکی استفاده کنید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد