کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف
کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف

حضور تلویزیونهای LCD شارپ سری AQUOS در بازار ایران

با پایین آمدن قیمت  تلویزیونهای LCD و plasma تقاضا برای خرید این محصولات افزایش یافته و کمپانیهای مختلفی محصولات خود را روانه بازار ایران کرده اند. از جمله پرسشهایی که ذهن خریداران این محصولات را به خود مشغول کرده این است که کدام مارک و مدل از کیفیت مطلوبی برخوردار است؟

با وجود تنوع زیاد و رقابت تنگاتنگ مارکهای مختلف پاسخ به این سئوال قدری مشکل به نظر میرسد ولی با کمی تحقیق میتوان بهترین گزینه را انتخاب کرد.

  

شارپ بعنوان بزرگترین تولید کننده پنل ال سی دی دنیا و با دارا بودن 48% بازار تلویزیون ژاپن یکی از پیشگامان تولید تلویزیونهای ال سی دی در جهان است و پس از موفقیت در بازارهای اروپا و امریکا فعالیت خود را در منطقه خاورمیانه و از جمله ایران آغاز کرده است. 

         شرکت صنایع ماشیهای اداری ایران (مادیران) با پیشینه ای درخشان در زمینه تولید و خدمات محصولات الکترونیکی تلویزیونهای شارپ را وارد بازار ایران کرده و ضمانت محصولات شارپ را بر عهده گرفته و امکان استفاده از تکنولوژی برتر تلوزیونهای شارپ را در ایران فراهم ساخته است.

بهترین کیفیت  تصویر مهمترین انتظار خریداران تلویزیونهای ال سی دی است و  شارپ با آگاهی کامل از این مسئله تمام توان خود را برای تولید محصولاتی با کیفیت برتر بکارگرفته و نتیجه تلاشهای مهندسان خود را روانه بازار کرده است.  و مشاهده کیفیت بالای تصاویر و تکنولوژی بکار رفته در تلویزیونهای شارپ ما را بر آن داشت تا جهت راهنمایی کسانی که قصد خرید تلویزیون ال سی دی دارند برخی از مشخصات این تلویزیونها را در این مقال ذکر کنیم.

مشخصات:

1-  پنل تولید ژاپن (پنل تلویزیونهای شارپ در کامایامای ژاپن تولید شده و در مالزی مونتاژ میشود).

2-  استفاده ازویژگی RGB Plus در تولید تصاویر(ویژگی RGB Plus با اضافه کردن رنگ قرمز سیر به سه رنگ اصلی (آبی-سبز-قرمز) امکان ایجاد رنگ قرمز خالص را فراهم میکند. (در سری A63 و A83) ایجاد تنوع به طول موج رنگ قرمز باعث میشود تا رنگهای دیگر از قبیل قرمز شرابی و یا رنگهای خنثی از قبیل رنگ پوست صاف و طبیعی نمایش داده شوند).

3-  کنتراست 1:7500در سایزهای 32 و37 و 1:10000 در سایزهای بالاتر (در سری جدید تلویزیونهای ال سی دی شارپ نسبت کنتراست 1:10000 شده است که این امر موجب میشود تا در فیلمها و برنامه های ویدئویی وضوح رنگهای مشکی بهبود یافته و تصاویر حقیقی تر نمایش داده شوند).

4-  کنتراست صفحه نمایش 1:2000 (تا کنون کنتراست صفحه نمایش تلویزیونهای ال سی دی 1:1200 بوده که شارپ توانسته است این مورد را به 1:2000 افزایش دهد. این کنتراست به تلویزیونهای شارپ این امکان را میدهد تا حتی در مکانهای پرنور رنگ سیاه را هرچه سیاه تر و رنگهای درخشان را روشن تر نمایش دهند. در این حال حتی آتش بازیهای رنگارنگ و درخشان در آسمان شب نیز با رنگهایی روشن و واقعی قابل مشاهده می باشند).

5-   صفحه نمایش HD و Full HD  (تلویزیونهای  Full HD شارپ از یک صفحه نمایش با وضوح بالا با نسبت طول به عرض 16:9 (1920X1080) برای ارائه تصاویری با وضوح بالا و کیفیتی مشابه با فرمت سیگنال تصویر 1080P/1080i بکار رفته در ÷خش برنامه های با وضوح بالا و دیسکهای Blu-ray استفاده میکند. در تلویزیونهای Full HD اطلاعات نمایش داده شده به میزان دو برابر تلویزیونهای WXGA (1366 در 768 پیکسل) میباشد. AQUOS امکان تفریح و لذت بردن از تماشای تصاویر پویا و دارای جزئیات و دقت فوق العاده بالا را برای شما فراهم میکند-سری  A83وA63وRX).

6-  استفاده از تکنولوژی پیشرفته 100هرتز (مدلهای جدید AQUOS مجهز به تکنولوژی 100هرتز میباشد. در این تکنولوژی با استفاده از الگوریتم منحصر بفرد SHARP تصاویر از صحنه های قبلی و بعدی تکمیل شده و در هر ثانیه 100فریم نمایش داده میشود (دو برابر مدلهای معمولی که 50 فریم در ثانیه را نمایش میدهند) نتیجه این عمل ساخت اولین تلویزیون LCD ، با وضوح بالا و مجهز به تکنولوژی  پیشرفته 100 هرتز در جهان می باشد. این تکنولوژی همچنین با تکنولوژی جدید دیگری برای تصاویر متحرک پر سرعت به نام ASV LCD ترکیب شده که مبنای آن ارائه تصاویری شفاف و صاف برای صحنه های ورزشی پر تحرک میباشد. همچنین حروف و عناوین متحرک نمایش داده شده روی تصاویر نیز صاف و خوانا نمایش داده میشوند- سری  A83وA63وRX).

 

برای اطلاعات بیشتر و خرید در کرج با شماره 2231606 و 09193689831 آقای پاشایی تماس بگیرید. 

 

در اینجا جزئیات و مشخصات فنی مدلهای مختلف شارپ قابل دسترسی است. 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
هانی(محمد) 1387,06,20 ساعت 11:17 ق.ظ http://ipark.blogsky.com

سلام.وبی بسیار مفید و پر محتوایی دارین...مخصوصآ قسمت تلوزیون های LCD و PLASMA.ممنون.به وب من هم سر بزنین و اگر با تبادل لینک موافق بودین بفرمایید.
مرسی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد