کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف
کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف

تلویزیون (LCD) ال جی( LG )سری اسکارلت مدل : 32LG60

 مشخصات

  • 32 اینچ

  • وضوح تصویر:1366×768, کنتراست تصویر: 1 : 30000

  • با ضمانتنامه گلدیران

  •  طراحی منحصر به فرد و فوق باریک، آراسته به رنگ قرمز ( Scarlet)
  • HD Ready

  • زمان پاسخ فرکانس 4 میلی ثانیه

  • سنسور هوشمند با قابلیت تنظیم اتوماتیک درخشندگی ، رنگ و کنتراست مطابق با شرایط روشنایی محیط

  • کلید A/V با قابلیت ایجاد حالات مختلف تصویر برای نمایش فیلم ، بازی و مسابقات ورزشی ، تیون شده توسط انجمن ISF.

  • زاویه دید 178 درجه

  • نسبت تصویر 16 به 9

  • دارای محافظ چشم

  • سیستم تصویر ساز Dual XD Engine

  • خروجی صدا 10W+10W

  • بلندگوهای نامرئی

  • تنظیم صدا توسط متخصص افسانه ای آقای مارک لوینسون

  • 3 ورودی ( HDMI (1.3

  • ورودی USB 2.0

  • دارای قابلیت SIMPLINK

  • دارای LED با قابلیت تغییر رنگ 

 

  

 

با ضمانتنامه گلدیران (نمایندگی انحصاری محصولات ال جی)

 ویژگیها 
  تلویزیون های HD ready

تلویزیون های دارای علامت HD ready با معیاری که توسط EICTAمشخص شده است تطابق دارند و نشان HD ready بیان می کند که دستگاه واجد آن، قابلیت پخش برنامه های تلویزیونی و یا دیگر منابع  HD را داراست.

EICTA (انجمن فناوری اطلاعات و ارتباط صنعتی اروپا) در ژانویه 2005 شرایط درج برچسب HD بر روی صفحات نمایشگر را اعلام نمود. این عمل ابتکاری بود که راه را برای عرضه موفق HDTV  در اروپا هموار کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به ، EICTA HD ready به سایت http:/www.eicta.org  مراجعه نمائید.

 فیلتر شفاف کننده

مزایا :

ارتقاء کیفیت تصویر از طریق فیلتر شفاف

افزایش نسبت کنتراست تا 20% و روشنایی تا 50%

 

مجهز به فیلتر شفاف بدون فیلتر شفاف 

 

 

تفاوت کجاست ؟

اگر نور لیزر را به سمت تلویزیونی مجهز به فیلتر شفاف بگیرید تنها یک نقطه نوری روی صفحه نمایش دیده می شود.در حالیکه در تلویزیونهای بدون فیلتر شفاف به دلیل انعکاس آینه داخلی روی صفحه دو نقطه نوری دیده می شود که نشان دهنده تصویر دوتایی است.

با ضربه زدن به صفحه نمایش مجهزبه فیلتر شفاف صدای محکمی به گوش میرسد که نشان می دهد فضای خالی حاوی هوا وجود ندارد.در صورتیکه با صفحه نمایش های فیلتر شیشه ای صدای لرزش به گوش می رسد که نشان دهنده وجود هوا بین دو لایه فیلتر شیشه ای و ماژول پلاسما است.

 

فیلتر شفاف معمولی  

  Dual XD Engine

انقلابی در کیفیت تصویر

XD Engine موتور انحصاری دیجیتال ال جی ، کیفیت تصویر را به صورت خودکار جهت پخش نهایت شفافیت و دقت بهینه سازی می کند.

کیفیت تصویر     

                                                          Realistic and Dynamic Image

 سوپر ریزیاب این موتور جزئیات تصویر را تا کوچکترین دانه های تصویر واضح می سازد ,چشمهای رنگی ارتعاشات و امواج رنگها را جستجو می کند و خرد کننده نویزهای این موتور آلودگی های  صوتی و تصویری را از بین می برد.

با تجهیز تلویزیونهای فلترون ال جی به XD-engine ،تصاویر و صوتهای صحیح تا آخرین حد ممکن واقعی و اصیل جلوه داده می شوند.

 

 

   XD-engine

   معمولی

تصویر دقیق تر        

                                                           Super Detailer

این امکان مطبوع  ترین نسبت سایه را بوسیله تشریح اطلاعات شفافیت تصویر تشخیص می دهد.سایه بهینه سازی شده ، بین خطوط و مرز تصاویر ارتقاء یافته و به بالاترین شفافیت ممکن می رسد و بنابراین تصویری با وضوح و جزئیات بیشتر ارائه می گردد.شما قادر خواهید بود حتی مانند تصویر  خرگوش سفید را روی برف با تمامی جزئیات مشاهده کنید.

 

   Super Detailer

   معمولی

کنترل رنگ  

                                                         Base Coordinator

سیستم XD Engine تصاویر روشن تری با سیستم Base Coordinator ارائه می دهد .این سیستم قسمتهای از دست رفته تصویر را به وسیله اصلاح سازی اختلاف سیگنالها که ممکن است هنگام انتقال تصاویر آنالوگ از طریق دیجیتال رخ دهند،مجدداً باز گرداند.

 

  Base Coordinator

   معمولی

رنگ 100% طبیعی      

                                                           True Color

تکنولوژی رنگ واقعی برای به نمایش در آوردن رنگ به صورت هر چه زنده تر شما را به داخل تصویر می کشاند .درست مانند اکولایزر یک صوت ,این امکان اشباع و روشنی رنگ را بطور خودکار تنظیم می کند و رنگی زنده تولید می کند. همچنین با تنظیم رنگهایی مثل رنگ پوست ,آبی و سبز می توانید از تصاویر واقعی و طبیعی لذت ببرید.

 

 

  True Color

   معمولی

سینمای واقعی       

                                                          Real Cinema

تصویر سینمایی با 24 فریم در ثانیه ساخته می شود، در حالیکه برنامه تلویزیون با 25 فریم در ثانیه پخش می گردد.زمانیکه فیلم سینمایی از طریق تلویزیون پخش می گردد به ناچار یک فریم بیشتر از 24 فریم پخش می گردد. این تکنولوژی بالا (Real Cinema) باعث جلوگیری از پخش یک فریم اضافه شده و سینمای واقعی را به خانه شما می آورد.

 

  Real Cinema

   معمولی

 زاویه دید بالا

LCD ها جهت استفاده مانیتور کامپیوتر طراحی شده اند. بنابراین حداکثر زاویه دید عمودی فاصله بین سر تا مانیتور، و از جهت افقی فاصله یک دست تا مانیتور می باشد، ولی در مورد تلویزیون این موضوع به طور کلی متفاوت است و بیننده در فواصل دورتری صفحه نمایش را نگاه می کند. که در تلویزیون های LCD ال جی این موضوع محاسبه شده و زاویه دید عمودی و افقی در تمام جهات 178 درجه می باشد.

 تلویزیون ال جی

    تلویزیون معمولی

 Simplink

یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار برجسته‌ی LB5RT مجهز بودن به قابلیت Simplink است. Simplink قابلیتی ‌است که از طریق کابل HDMI امکان کنترل هر دستگاه جانبی را که به تلویزیون شما متصل شده باشد، با کنترل تلویزیون فراهم می‌آورد. (ویژگی Simplink فقط مختص محصولات LG می باشد و برای برند های دیگر تعریف نشده است.)

  فناوری SRS TruSurround XT

در این تکنولوژی بدون بهره گیری  از بلندگوی اضافی صدای فراگیر مجازی از تلویزیون ایجاد می شود .به لطف آمپلی فایر دیجیتال  و سیستم صدای دیجیتال BBE داخلی از کوچکترین صداها مانند صدای نفس کشیدن  تا بزرگترین صدا ها مثل صدای مهیب انفجار به صورت کاملاً شفاف و عاری از نویز شنیده می شود.

   HDMI

این مدلها دارای ورودی HDMI با قابلیت پشتیبانی از HDCP هستند که اجازه انتقال بدون پارازیت ، غیر فشرده و یکنواخت اطلاعات دیجیتال را از دستگاه های دارای خروجی HDMI یا  DVIمی دهند.HDMI  امکان انتقال همزمان اطلاعات دیجیتالی صدا و تصویر را از یک کابل فراهم می کند.با ترمینال HDMI  ، شما قادرید تلویزیون ال جی را به سایر منابع HD از قبیل سیستمهای پخش Blu-ray  ، نسل جدید کنسولهای بازی ویدیوی و دوربینهای فیلمبرداری HD وصل کنید .به این ترتیب یک ارتباط صوتی / تصویری  تمام دیجیتال و غیر متراکم بین تلویزیون و تمام سیستمهای صوتی و تصویری مجهز به تر مینال HDMI فراهم می باشد.

PIP در ورودی HDMI

راحتی استفاده با امکان پیش نمایش چند تصویر

 

این تلویزیون ها به شما اجازه مشاهده تصویر همزمان را می دهند.برای مثال PIP ( تصویر در تصویر ) به شما امکان دیدن صفحه اصلی به همراه یک صفحه فرعی و یا پیش نمایش های همه تصاویر را به صورت همزمان می دهد.

 ورودی PC

 ورودی کامپیوتر امکان اتصال آسان به کامپیوترتان را مهیا کرده و به شما امکان می دهد تا از این تلویزیون با رزولاسیون بالای یک مانیتور استفاده کنید.

مشخصات عمومی
برندال جی(LG)
مدل32LG60
اندازه صفحه نمایش32 اینچ
وضوح تصویر768×1366 پیکسل
کنتراست30000:1
ضمانتنامهبا ضمانتنامه گلدیران
مدت ضمانتنامه18 ماه
   

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد