کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف
کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف

MARK LEVINSON

در سال 1972 میلادی شخصی به نام مارک لوینسون شرکتی تاسیس کرد به نام (Mark Levinson Audio Systems) که کار آن مطالعه و تحقیق بر روی سیستم های صوتی بود. در سال 1980 بر سر اختلافی که بین وی و شریکش Sandy Berlin پیش آمد در یک منازعه ای که به دادگاه کشیده شد وی شرکتش را از دست داد و حق اجازه کار در شرکتش را دیگر نداشت.

علی رغم این مشکل بزرگ وی این حق را بدست آورد که بتواند تحت نام خودش همچنان به کار مشغول شود.

ابتدا کمپانی Cello و سپس Red Rose Music را تاسیس کرد.

بین سالهای 2000 تا 2002 کمپانی مارک لوینسون توسط توسط گروه بین المللی هارمن خریداری شد. کار اصلی این شرکت همچنان بر روی طراحی های هنری سیستمهای صوتی متمرکز است. اگرچه در ابتدا تمرکز اصلی محصولات مارک لوینسون بر روی سیستمهای صوتی خانگی بود اما امروزه محصولات او را هم در اتومبیل ها می توان دید.

امروزه تمامی اتومبیل های لوکس لکسوس امریکایی از محصولا صوتی مارک لوینسون استفاده می کنند.

کلمه HIGH PERORMANCE (کارکرد بالا) را مارک لوینسون وارد صنعت صوتی کرد. طراحی ها او ترکیبی از زیبایی های معنوی و عرفانی در سایه سادگی است و طرح های او چنان بر روی احساس و هیجان شما در پخش موسیقی تاثیر می گذارد که طرح های او جزوی از زندگی شما خواهد شد. وی همچنین وارد صنعت تصویری هم شده که محصولات و طراحی های او به یک افسانه تبدیل شده اند.

در ماه ژوئن سال 2008 شرکت ال جی برای رسیدن به سبک جدیدی از سیستمهای صوتی و تصویری از نظر کیفیت صوتی و زیبایی

در طی یک قرارداد همکاری (که آرزوی بسیاری از شرکتهای صوتی تصویری بوده است) را به مارک لوینسون آغاز کرد.

اقای بی بی هوانگ رئیس ال جی می گوید این قرارداد شرکت ال جی را به عنوان تاپ ترین شرکت در تولید و طراحی سیستمهای صوتی و تصویری در زمینه کیفیت و زیبایی قرارخواهد داد.

اولین محصول از همکاری ال جی و مارک لوینسون در شب افتتاح نمایشگاه بین المللی CES به نام models AP3133 and LHT888 در معرض نمایش عموم قرار گرفت.

خود مارک لوینسون می گوید: این یک شاهکار است. این سیستم صوتی چنان درخشان است که بسیاری از محصولات تولید شده در بالاترین کیفیت های جهانی را کنار خواهد زد.

در جدیدترین محصول این همکاری اولین موبایل دارای سیستم صوتی پیشرفت با طراحی مارک لوینسون ارائه شد.

طراحی های وی بسیاری از جوایز بین المللی در طراحی صنعتی را ازا آن خود کرده است که نمونه ای از آنها و تولیدات مارک لوینسون را می توانید ببینید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد