کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف
کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف

نمایش دوربین 12 مگاپیکسلی سونی برای تلفن‌های همراه

با شدت گرفتن رقابت بر سر عرضه‌ی دوربین‌های تلفن همراه قدرتمند، سونی از تجاری‌سازی حسگر تصویری جدیدی خبر داده که با داشتن تنها ‌٥/٧ میلیمتر اندازه در هر سمت می‌تواند تا وضوح تصویری ‌٢٥/١٢ مگاپیکسل فراهم کند.

به گزارش سرویس ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سونی هدف از طراحی این حسگر جدید را پاسخ به افزایش تقاضاها برای دوربین‌های بهتر در داخل تلفن‌های همراه اعلام کرده است.

طبق اعلام سونی، این شرکت ژاپنی همچنین دو حسگر دیگر تولید خواهد کرد که شامل حسگر تصویری با ‌١١/٨ مگاپیکسل وضوح و یک حسگر ‌٥/٤ میلیمتری با ‌١٥/٥ مگاپیکسل وضوح موثر خواهند بود.

طبق اعلام سونی، این شرکت لنزهای فشرده‌ای تولید خواهد کرد تا یکپارچه کردن دوربین در داخل تلفن‌ها را راحت‌تر کند.

با کوچک شدن تلفن‌های همراه مینیاتورسازی فن‌آوری دوربین‌های تلفن همراه نیز اهمیت یافته اما روند فشرده کردن قطعات کیفیت تصویر و حساسیت دوربین را به چالش کشانده است.

به گفته‌ی سونی، حسگرهای تصویری جدید این شرکت قادرند سطح حساسیت را بهبود داده و نسبت سیگنال به نویز بالایی عرضه کنند حتی اگر شمار پیکسل‌ها افزایش یابد.

با این حال سونی فاش نکرده سه حسگر وضوح بالای ساخت این شرکت چه زمانی برای به‌کارگیری در تلفن‌های همراه موجود خواهند بود.

سامسونگ، رقیب سونی پیش از این دوربین تلفن همراه ‌١٠ مگاپیکسلی در کره عرضه کرده است و در مقایسه با دوربین ‌٢ مگاپیکسلی آیفون اپل، تلفن صفحه لمسی جدید بلک بری استورم یک دوربین ‌٢/٣ مگاپیکسلی دارد.  

 

خبرگزاری دانشجویان ایران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد