کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف
کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف

ورود Western Digital به دنیای شگفت‌انگیز HD


ایتنا- با دستگاه پخش صوت و تصویر کمپانی Western Digital، هارددیسک USB خود را به یک دستگاه پخش HD مبدل کنید.




به تازگی کمپانی Western Digital که سازنده هارددیسک‌های کامپیوتر می‌باشد، با طراحی و ساخت دستگاهی، امکان استفاده از صدای فراگیر و تصاویر با کیفیت HD را برای همگان فراهم آورده است.
نام کامل این دستگاه جدید HD Media Player است که نام اختصاری WD TV از سوی کمپانی سازنده برای آن درنظر گرفته شده است.

WD TV دستگاهی است مکمل برای هارددیسک‌های اکسترنال که با اتصال این هارددیسک‌های کوچک 2.5 اینچی از طریق درگاه USB2.0 به WD TV اطلاعات تصویری موجود بر روی این هارددیسک را پردازش نموده و آنها را برای سیستم‌های صوتی و تصویری رایج خانگی قابل اجرا می‌سازد. از آنجایی که حجم داده‌های صوتی و تصویری HD به علت کیفیت بالای آنها بسیار زیاد بوده و کاربر قادر به ذخیره‌سازی این حجم بالا از اطلاعات بر روی یک DVD معمولی نمی‌باشید پس بهترین راهکار برای لذت بردن از فناوری جدید HD را در استفاده از WD TV می‌توان یافت.

گفتنی است WD TV که با پشتیبانی سازگار عرضه می‌شود، فهرست تصویری کاملی را برای کاربران بر روی صفحه تلویزیون به نمایش می‌گذارد که توسط کنترل از راه دور مجهز آن می‌توان اطلاعات موجود بر روی هارددیسک را مشاهده کرده و اطلاعات دلخواه را از میان آنها جدا و اجرا کرد.

این دستگاه قابلیت اجرای فایل‌های زیرنویس فارسی و انگلیسی فیلم با فرمت UTF-8 را دارا می‌باشد. این محصول تنها دارای ابعادی معادل (10 X 5) سانتی‌متر بوده و فضای بسیار کمی را در کنار سیستم صوتی و تصویری خانگی اشغال می‌کند. لازم به ذکر است WD TV همراه با یک نرم‌افزار تبدیل فرمت‌های مختلف فیلم و عکس ارائه می‌گردد که امکان اجرای انواع مختلف فایل‌های چندرسانه‌ای را از جمله JPG, MPEG1/2/4, WMV9, AVI TIF/TIFF, و بسیاری از فرمت‌های دیگر را فراهم می‌آورد. این دستگاه توسط درگاه‌های HDMI و Composite A/V قابل اتصال به تلویزیون می‌باشد که می‌توان بسته به مدل تلویزیون آنها را مورد استفاده قرار داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد