کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف
کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف

توصیه های نوکیا برای مراقبت از تلفن های همراه

گوشی نوکیای شما آمیزه ای از هنرو طراحی برتر میباشد و لازم است از آن به خوبی مراقبت شود.این مراقبت شامل نگهداری مناسب،نظافت،شارژ باطری، نحوه استفاده از آن و در نهایت بازیابی گوشی پس از اتمام عمر مفید آن میباشد.

بامراقبت از موبایل و باطری آن عمر مفید گوشی افزایش خواهد یافت بنابر این شایسته است از گوشی خود به خوبی مراقبت نمائید.نکات مفید زیر در نگهداری از گوشی به شما کمک میکند تا بیشترین استفاده را از تلفن همراه خود ببرید.

اگر چه این تلفن، تلفن همراه است ولی شما نباید آنرا همه جا ببرید برای مثال بردن به مکانهای پر از گردوخاک وکثیف میتواند به قطعات مختلف آن ازجمله مدارهای الکترونیک آسیب برساند.

اگر میخواهید گوشی خود ویا لنز دوربین آنرا تمیز کنید از یک پارچه نرم، تمیز و خشک استفاده کنید.هرگز برای این منظور از مواد شیمیائی یا پاک کننده های قوی استفاده ننمائید.

باطری گوشی خود را به موقع شارژ کرده ودرنهایت در صورت لزوم آنرا تعویض نمائید.
گوشی خود را همیشه خشک نگهدارید .رطوبت،رسوب مایعات ودرنهایت انواع مایعات ورطوبت دارای رسوبات معدنی بوده وباعث زنگ زدگی قطعات الکترونیکی میشود.

ازوارد آوردن ضربه،تکان های شدید وبزمین افتادن موبایلتان خودداری نمایید.تکانهای شدید باعث شکسته شدن مدارهای داخلی گوشی میشود و زمین افتادن گوشی می تواند به باطری آسیب جدی وارد نماید.

مراقبت از باطری موبایل
همیشه سعی کنید باطری موبایل را در درجه حرارت بین 15 تا 30 درجه سانتیگراد(59 تا 77 درجه فارنهایت) نگهداری نمائید .حرارت بیش از اندازه قابلیت ها و عمر باطری را کاهش میدهد.گوشی موبایل با باطری خیلی سرد ویا داغ ممکن است موقتاً کارنکند. باطری عملاً در درجات زیر صفر کار نمی کند.

هرگز گوشی خود را در مکانهای با درجه حرارت بالا نگهداری ننمائید. درجه حرارت بالا ممکن است عمر مفید گوشی شما را کاهش داده وبه باطری آن آسیب وارد نماید.
مکانهای بسیار سرد برای موبایل مناسب نیستند . وقتی گوشی به درجه حرارت معمولی بر میگردد، رطوبت درداخل گوشی ایجاد شده وبه مدارهای الکترونیک آسیب می رساند.
اگر گوشی شما خیس شد باطری را خارج کرده وقبل از خشک شدن کامل دستگاه از قرار دادن باطری داخل گوشی خودداری فرمائید.

قطعات گوشی شما یکپارجه است بنابر این برای دسترسی به باطری طبق دستورالعمل اقدام کنید و مواظب باشید باطری اتصال کوتاه نشود.اتصال کوتاه باطری با تماس ترمینال باطری با اشیاءفلزی مانند سکه،گیره ویا قلم بوجود میاید.

هرگز از باطری صدمه دیده استفاده ننمائید.

وقتی عمر مفید باطری تمام میشود بر اساس مقررات محلی آنرا از بین ببرید.باطری های کارکرده را داخل زباله خانگی قرار ندهید چون در بعضی کشورها باطری ها جهت بازیافت در محلهای جداگانه نگهداری میشوند.باطری خراب را توی آتش نیاندازید چون ممکن است منفجر شود.

به منظور داشتن بهترین عملکرد و ایمنی کامل ،همیشه از باطری استاندارد نوکیا استفاده کنید.برای اطمینان از اصلی بودن باطری از نمایندگان نوکیا باطری هولوگرام دار را خریداری نمائید.برای آگاهی از نحوه چک کردن باطری گوشی به سایت.http://europe.nokia.com/batterycheck. مراجعه فرمائید.

شارژ کردن موبایل
گوشی شما مجهز به باطری قابل شارژ میباشد.باطری شما ممکن است صدها بار شارژ و خالی شود ولی در نهایت عمر مفید آن تمام میشود.وقتی شارژ باطری در هنگام صحبت ویا حالت روشن بدون صحبت خیلی زود تمام میشودزمان تعویض باطری فرا رسیده است.همیشه از باطری اصلی نوکیا استفاده کرده و برای شارژ آن نیز از شارژر اصلی نوکیا استفاده نمائید.

عمر مفید باطری در شرائط متعارف حدود دو سال میباشد.
نوکیا شارژر های متنوعی دارد و زمان شارژ بستگی به قدرت خروجی شارژر از نظر ولتاژ و آمپر دارد.

شارژ کردن ادامه دار و طولانی عمر باطری را کم میکند.باطری شارژ شده کامل را از شارژر جدا نمائید . شارژر را در هنگام استفاده نکردن از برق بکشید و از گوشی جدا نمائید.برای جلوگیری از شارژ اضافی گوشی را برای تمام مدت شب به شارژر وصل نکنید.

در صورت عدم استفاده از گوشی برای مدت طولانی باطری آن خالی میشود.

همیشه از شارژر مناسب در داخل منزل ویا اتومبیل استفاده کنید.

این پیشنهادات برای استفاده بهتر از گوشی،باطری و شارژر شما ارائه شده است.اگر گوشی شما مشکل دارد برای رفع عیب به نزدیک ترین نماینده مجازخدمات پس از فروش نوکیا مراجعه فرمائید.

نظرات 2 + ارسال نظر
وحید 1387,11,20 ساعت 11:14 ق.ظ http://www.cdonline.info/webmasters

سلام دوست عزیز خرسندم به اطلاع برسانم سیستم کلیکی شرکت ما از دیروز راه اندازی شد

در همین ابتدای کار 3 وب سایت بزرگ ایرانی و15 وب سایت دیگر همکاری خود را با ما اغاز کردند که این افتخار و اعتبار ماست

برای نمونه سایت های زیر را ببینید :


1.www.cmesle.com

مرجع دانلود فیلم و بازی

2.www.pclord.ir

مرجع دانلود اهنگ عاشقانه

3.www.dir-link.com
بزرگترین وب دایرکتوری وب سایت ها

شما نیز با پیوستن به جمع ما کسب درامد کنید

در صورت داشتن هر گونه سوال با ای دی زیر تماس بگیرید

info_cdonline

ادرس سیستم کلیکی ما

www.cdonline.info/webmasters

iraj 1387,11,19 ساعت 05:58 ب.ظ http://bhb.blogfa.com


سلام دوست عزیز
وبلاگ قشنگی داشتی.... یه سری به وبلاگ من بزن و روی بنرهای تبلیغاتی من کلیک کن
باشه ؟؟؟
ممنون میشم.
بای
http://bhb.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد