کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف
کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف

سری جدید اسکارلت ال جی به بازار آمد

اسکارلت LG707 از سری تلویزیون‌های ال‌سی‌دی مجهز به فناوری Full HD 1080p است که از تمامی فناوری‌های جدید ال‌جی بهره برده است.LG70-064-sh.jpg
این تلویزیون با داشتن فناوری و طراحی پیشرفته امکان تجربه سرگرمی بهتر را فراهم می‌آورد.
ال‌جی در نظر دارد با عرضه این تلویزیون همچنان به موفقیت سری تلویزیون‌های اسکارلت خود ادامه دهد.

این مدل از ال‌سی‌دی ال‌جی به طور خودکار روشنایی تلویزیون را متناسب با نور محیط تنظیم می‌کند تا تصاویر وضوح بیشتری داشته باشد.
از مهم‌ترین ویژگی‌های اسکارلت LG707 کاهش مصرف انرژی تا 69.5 درصد است. همچنین این تلویزیون با تولید تصاویر طبیعی به تماشاگران این امکان را می‌دهد تا برای مدت طولانی و بدون خستگی چشم،‌ به تماشای تلویزیون پرداخته و از آن لذت ببرند.

اسکارلت LG707 تلویزیون هوشمندی است که با شناخت از محیط اطرافش تصاویر را متناسب با حالت‌های سینمایی، ورزشی و بازی‌های رایانه‌ای تنظیم می‌کند. تماشاگران می‌توانند تنها با فشار یک دکمه تصاویر بهتر و واضح‌تری را دریافت کنند و احساس کنند که در یک سینما یا استادیوم واقعی هستند.

این تلویزیون دارای حالت‌های از پیش تعیین شده‌ای متناسب با وضعیت اتاق است که نسبت به تلویزیون‌های دیگر 25 درجه امکان تنظیم بهتر را افزایش می‌دهد.
فناوری TruMotion باعث می‌شود تا تاری تصاویر از بین رفته و در صحنه‌های سریع فیلم‌های اکشن واکنش سریع‌تری نسبت به تغییرات رنگ نشان دهد. همچنین فناوری 24P Real Cinema سبب می‌شود تا فیلم‌های باکیفیت به صورت 24 فریم در ثانیه به اجرا در‌آیند یعنی درست همانطور که فیلم‌برداری شده‌اند.

در حالت سینمایی، زمان واکنش 2.7 میلی‌ثانیه است. نسبت کنتراست 50000:1 باعث می‌شود نورهای سیاه تاریک‌تر، نورهای سفید روشن‌تر و رنگ‌ها پرطراوت‌تر گردند.
به منظور ایجاد بهترین کیفیت صدا، اسکارلت LG707 از بلندگوهای نامحسوسی استفاده می‌کند که توسط متخصص سیستم‌های صوتی مارک لوینسون تنظیم شده‌اند. این بلندگوها علاوه بر بهبود نمای تلویزیون، کیفیت صوتی خوب و عالی‌ای را نیز ارائه می‌کنند.

فناوری صدای واضح ال‌جی (Clear Voice) با تغییر بالانس صدا باعث بهتر شنیده شدن صدای انسان و کاهش نویزهای پس‌زمینه می‌شود که فرکانس صدای انسان به همراه دارد. با ورودی USB این تلویزیون می‌توان به فایل‌های Mp3 دسترسی داشت و نیز عکس‌های JPEG را در آن مشاهده کرد.
این تلویزیون همچنین دارای 4 ورودی HDMI است.

آنچه در مورد اسکارلت LG70 قابل توجه است این است که این تلویزیون با طراحی زیبا و فناوری به‌روزش توانسته بدون اینکه هیاهوی زیادی ایجاد کند نظر بسیاری از مصرف‌کنندگان را به خود جلب نماید.
رنگ سرخ ملایم دور فریم و نیز نوع طراحی دکمه‌های صدا و کانال آن سبب شده بر زیبایی آن افزوده شود.

این مدل در سایز های 52، 47و 42 اینچ با گارانتی گلدیران به بازار ایران وارد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد