کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف
کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف

تلویزیونی با طراحی متفاوت

 بازار دیجیتال- یک محصول جدید از شرکت ال جی به بازار جهانی معرفی و عرضه شده است. این محصول جدید که به تازگی روانه بازار انواع تلویزیون های lcd شده، یک تلویزیون lcd با مدل 37lh7000 معرفی شده است.
این تلویزیون دارای پنل 37 اینچی است که این روزها طرفداران بسیاری هم پیدا کرده اند. تلویزیون جدید ال جی مبتنی بر تکنولوژی full hd بوده و به این ترتیب تصاویر را با وضوح تصویر 1080×1920 پیکسل به نمایش می گذارد.
طراحی این محصول بسیار ساده، اما متفاوت و جالب است. بدنه این تلویزیون با ترکیبی از رنگ های مشکی و قرمز طراحی شده و کاملا ارگونومیک است. کاربران این تلویزیون در واقع می توانند تصاویر را با کنتراستی بالا و برابر 1 به 100000 ببینند که در میان محصولات مشابه منحصر به فرد و مناسب است. این تصاویر با روشنایی مناسبی هم پخش می شوند تا به این ترتیب تماشاگران این تلویزیون تصاویری با شدت روشنایی 500 انسی لومن را به تماشا بنشینند.

37lh7000 مجهز به تیونر دیجیتالی بوده و با انواع کامپیوترهای شخصی هم سازگار است.
این تلویزیون همچنین دارای چهار پورت hdmi، یک ورودی component، یک ورودی d-sub،یک ورودی هدفون، یک پورت usb، یک ورودی composite و دو پورت scart هم هست که اتصال و ارتباط این دستگاه را به دستگاه های دیگر امکان پذیر می کنند.
این محصول جدید مجهز به دو اسپیکر داخلی با قدرت پخش 10 وات برای هرکدام است تا در نهایت صدایی با کیفیت 20 وات را پخش کند. ابعاد این تلویزیون برابر 8/51×4/639×903 میلیمتر بوده و وزن آن به 1/14 کیلوگرم می رسد. طبق اعلام شرکت ال جی، این تلویزیون جدید در حال حاضر با قیمتی برابر 607 یورو به بازار اروپا عرضه شده و به فروش عمومی می رسد.
 

 

  

نظرات 1 + ارسال نظر
یه دوست! 1388,03,23 ساعت 07:33 ب.ظ

سلام [گل]
دست مریزاد و خداقوت ....
ما در http://7khatha.com هستیم. حتما سر بزنین. امکانات جالبی داره. چت روم صوتی تصویری قوی و انجمن هم داره . هر یوزر میتونه صفحه شخصی (شبیه به 360 ) داشته باشه و کلی امکانات دیگه که ارزش امتحان کردن رو داره دوست من.

[گل] به امید دیدار [گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد