کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف
کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف

هیولای چندرسانه‌ای سامسونگ

 

OMNIA HD

سامسونگ به ایران آمد.


OMNIA HD اولین گوشی SYMBIAN تمام حسی سامسونگ می‌باشد و دارای ویژگی دنیای 72OPHD در ضبط تصویر و رمزگشایی در تلفن همراه است و همچنین OMNIA HD بزرگ‌ترین صفحه نمایش در تلفن های همراه را دارد.

سامسونگ با عرضه OMNIA HD به عنوان بخشی از کنگره جهانی موبایل نمونه کار خود را از دستگاه‌های تلفن همراه ارائه می‌دهد که با ترکیب خلاق آخرین ویژگی‌های چندرسانه‌ای و ارتباط سریع داده‌ها یک راه حل کامل رسانه‌ای برای مصرف کنندگان ارائه می‌دهد.
OMNIA HD سامسونگ جدیدترین، و کارآمدترین صفحه نمایش تمام حسی را در تلفن‌های همراه دارد که امکان گردآوری چندرسانه‌ای و امکان انجام کارهای روزانه را در یک دستگاه بوجود می‌آورد.

این موبایل به دنبال موفقیت شگفت انگیزOMNIA سامسونگ در سال گذشته و با گسترش رهبری بازار سامسونگ در زمینه تلفن‌های تمام حسی به بازار ایران عرضه می‌شود.
OMNIA HD سامسونگ دارای طراحی بسیار شیک بوده و آخرین بازی‌ها و سرگرمی‌های دیجیتالی را به لطف توانایی و قدرت صفحه نمایش HD و AMOLED 3.7 به کاربر ارائه می‌دهد.

The active matrix organic light emitting diode (یا amoled) صفحه نمایش لمسی طیفی بسیار دقیق و عالی از نور و رنگ ارائه می‌دهد و در نور مستقیم خورشید وضوح بیشتری دارد و مصرف کمی از انرژی دارد.
سامسونگ OMNIA HD یک محصول فوق‌العاده و هیجان‌انگیز برای کاربران می‌باشد. از آن می‌توان به عنوان یک تلفن همراه کامل و عالی جهت رفع نیازهای امروزه کاربرانی نام برد که خواستار گسترش عملکردهای چندرسانه‌ای در یک دستگاه می‌باشد.

فیلمبرداری با کیفیت HD
این قابلیت کاربر را قادر به ضبط لحظات گرانبها با کیفیت 720p می‌نماید.
با مشاهده تصاویر ضبط شده توسط این گوشی در صفحه نمایش 16:9 QHD آن و با تکنولوژی DLNA لذت مشاهده فیلم‌های شخصی خوذ را با کیفیت HD بوضوح درمی‌یابید.
صفحه نمایش با 16M رنگ و بلندگوهای دوگانه استریویک دنیای جدید در تجارب چندرسانه‌ای در تلفن‌های همراه بوجود می‌آورد و به کاربران امکان لذت بردن از ویدئوهای SD و HD (وضوح استاندارد) و (وضوح عالی) را می‌دهد.

مشخصات دیگر:
این تلفن با داشتن دوربین 8MP به کاربر اجازه گرفتن عکس با بهترین کیفیت را می‌دهد.
با HSUPA 5.7 MBPS و HSDPA 7.2 MBPS کاربران می‌توانند از سرعت دسترسی بالای اینترنتی استفاده کنند و توانایی دانلود یک آهنگ 4MP، MP3 را در کمتر از 10 ثانیه و یک فیلم 40 MP را در یک دقیقه می‌دهد.
AUTO- ROTING DISPLAY 3.7 بر روی یک صفحه نمایش بزرگ به این معنی است که شما می‌توانید از PC-LIKE WEB بر روی تلفن خود استفاده کنید.

با نصب GPS از OMNIA HD یک قطب‌نمای جامع برای استفاده OMNIA HD رهگذران و رانندگان و همچنین دریانوردان برای ایجاد تماس از طریق بلندگوهای دوگانه استریو موجود بر روی دستگاه می‌سازد.
حافظه های داخلی با گنجایش 8GB و 16 GB به علاوه یک کارت اضافه MICRO SD 32 GB امکان ذخیره 48 GB که شامل 35 DVD فیلم یا 18000 عکس 8MP را می‌دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد