کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف
کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف

«قصر صدا»‌ی ال جی در ایران معرفی شد

بـــازار دیــــجیتال- ال جی سینمای خانگی جدید خود را که sound castle (قصر صدا) نام دارد در ایران معرفی کرد.

بر اساس اعلام گلدیران، نمایندگی فروش محصولات صوتی و تصویری ال جی در بازار داخلی ،هدف از طراحی و ساخت این دستگاه که طراحی زیبایی دارد و برای کاربرانی خاص طراحی شده است، ارائه سندی است بر برتری ال جی نسبت به سایرین.

گلدیران اعلام کرد، بر اساس تحقیقات به عمل آمده مشخص شده است که کاربران سینماهای خانگی تمایل دارند از دستگاهی استفاده کنند که صدایی رسا و واضح و طراحی منحصر به فردی هم داشته باشد.

همچنین از آنجا که کاربران سینمای‌خانگی از سیم دل خوشی ندارند، ارتباط بین پنج اسپیکر این دستگاه به طور بی سیم برقرار شده است.

بر اساس اعلام گلدیران، تکنولوژی برقراری ارتباط بین اسپیکرهای این سینمای خانگی بلوتوث و ... نیست و یک نوع تکنولوژی خاص شرکت ال‌جی است که منحصرا به این شرکت تعلق دارد.
در این دستگاه، همچنین پلیر مرکزی در داخل یکی از اسپیکرها قرار گرفته است و دیسک به طور عمودی داخل یکی از اسپیکرها قرار می‌گیرد که اکولایزر نوری آبی رنگی که در اسپیکرها قرار دارد، باعث زیبایی بیشتر دستگاه هنگام کار می‌شود.
 

پشتیبانی کامل از فایل‌های متنوع صوتی و تصویری، تجهیز به بلندگوهای زیبا و woofer با طراحی خاص، امکان برقراری ارتباط با شبکه‌های اینترنتی، پشتیبانی از LAN، پشتیبانی کامل از فایل‌های MKV،DIVX،HD و همچنین پشتیبانی از هارددیسک‌های خارجی از ویژگی‌های این دستگاه است. همچنین قدرت اسپیکرهای این دستگاه 1000 وات است.

این دستگاه طی ماه جولای با گارانتی شرکت گلدیران وارد بازار داخلی می‌شود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد