کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف
کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف

اسمارت فون فوق باریک ال جی با عنوان Optimus Black

lg-optimus-ces_narenji_ir.jpg

CES 2011 Coverage at Narenji.ir

نمایشگاه CES همه ساله محل رقابت تکنولوژی های مختلف در زمینه کاهش وزن و ضخامت محصولاتی نظیر گوشی موبایل است. امسال شرکت ال جی با اسمارت فون فوق باریک خود در نمایشگاه شرکت کرده است.در محصول جدید ال جی می توان ظرافت طراحی و وضوح تصویر را یکجا دید. همین ویژگی باعث شد که این گوشی به عنوان نازک ترین و شفاف ترین اسمارت فون سال نامیده شود.

 

اسمارت فون فوق باریک ال جی با عنوان Optimus Black تنها ۹.۲ میلیمتر ضخامت و ۱۰۹ گرم وزن دارد. این محصول دارای صفحه نمایشگر تمام لمسی ۴ اینچی از نوع NOVA است. تکنولوژی ساخت این نوع نمایشگر، وضوح و شفافیت بسیار بالا و ملموسی را در مقابل تابش مستقیم نور خورشید به دنبال دارد.

 

از ویژگی های جالب تکنولوژی ساخت نمایشگر این گوشی می توان به کاهش ۵۰ درصدی مصرف باتری آن در مقایسه با دیگر نمایشگر ها اشاره کرد. جالب است بدانید که بر طبق مقایسه های انجام گرفته، مشخص شد که مصرف باتری یک نمایشگر از نوع AMOLED دقیقا دو برابر مصرف نمایشگری است که با تکنولوژی NOVA ساخته شده است.

 

سیستم عامل این گوشی هوشمند آندروید 2.2(Froyo) بود و به گفته مهندسان ال جی با یک به روز رسانی می تواند به آندورید Gingerbread2.3 که معروف به نان زنجبیلی است تبدیل شود.

 

ال جی ادعا می کند که در این سیستم عامل از کاربران خود با تجارب جدیدی در بخش وبگردی، چک کردن ایمیل ها، نوشتن اسناد متنی و ... پذیرایی خواهد کرد.

 

لنز دوربین آن 2 مگا پیکسلی و از نوع Forwarding-face است که می تواند در برقراری تماس های ویدیویی به خوبی مورد استفاده قرار گیرد.همچنین این گوشی دارای قابلیت اتصال مستقیم به شبکه WiFi را جهت تبادل اطلاعات با دیگر اسمارت فون ها دارد.

 

ال جی اعلام کرد که این اسمارت فون جدید در نیمه اول سال ۲۰۱۱ به بازار عرضه خواهد شد. اما حرف و حدیثی از قیمت تمام شده آن به گوش نرسید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد