کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف
کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف

ال‌جی تلویزیون هوشمند و سینما سه‌بعدی را به ایران فرستاد

شرکت کره‌ای ال‌جی تلویزیون هوشمند و سینما سه‌بعدی خود را برای اولین بار در منطقه خاورمیانه و آفریقای شمالی به بازار ایران فرستاد.

مدیران ال‌جی و گلدیران دیروز در یک نشست خبری مشترک، تلویزیون‌های Smart TV، CINEMA 3D و نسل جدید عینک‌های سه‌بعدی سبک و ارزان‌قیمت ال‌جی را معرفی کردند.

اندی‌ کیم، مدیر دفتر ال‌جی در ایران با بیان اینکه تلویزیون در گذشته امکانات محدود و ارتباط یک طرفه را برای کابران فراهم می‌آورد، گفت: در حال حاضر تلویزیون نقش مهمی در خانه بازی خواهد کرد.

وی افزود: تلویزیون هوشمند ال‌جی به کاربران امکان می‌دهد تا در خانه از خدمات نامحدود برای محتوای درخواستی خود از طریق اینترنت بهره‌مند شوند و حجم زیادی از اطلاعات را از طریق منوی مرورگر وب به صورت آنلاین به دست آورند.

مدیر دفتر ال‌جی در ایران گفت: منوی آسان و دستگاه کنترل از راه دور جادویی این تلویزیون باعث می‌شود تمامی کاربران صرف نظر از سن و دانش از این فناوری استفاده کنند.

وی افزود: علاوه بر عملکرد پیشرفته تلویزیون هوشمند، تلویزیون سینما سه‌بعدی ال‌جی به فناوری پیشرفته FPR مجهز شده که به طور انحصاری توسط ال‌جی ارایه شده است.

اندی کیم با بیان اینکه این فناوری انقلابی در صنعت نمایشگرها به وجود آورده است، گفت: فناوری FPR در تلویزیون‌های سینما سه‌بعدی ال‌جی قابلیت تبدیل تصاویر دوبعدی به سه‌بعدی را فراهم می‌آورد. همچنین این فناوری مشکل پرش را که در تلویزیون‌های شاتر گلاس وجود داشت برطرف کرده است و کاربران می‌توانند با استفاده از این تلویزیون‌ها بدون خستگی چشم و سرگیجه تا بیش از 10 ساعت از تصاویر سه‌بعدی لذت ببرند.

وی افزود: با استفاده از تلویزیون سینما سه‌بعدی ال‌جی دیگر نیازی به خرید عینک‌های گران‌قیمت برای مشاهده تصاویر سه‌بعدی در تلویزیون ندارید، همان‌طور که می‌دانید در عینک‌های نسل قدیم تلویزیون‌های شاتر گلاس برای دیدن تصاویر سه‌بعدی می‌بایست از عینک‌های مجهز به باتری و مدار الکتریکی استفاده کرد که این عینک‌ها با قیمت و وزن بالا و به دلیل امواج الکترومغناطیس در کنار سر کاربر نگرانی‌هایی را برای مصرف‌کنندگان به همراه داشت.

مدیر دفتر ال‌جی در ایران ادامه داد: تلویزیون سینما سه‌بعدی ال‌جی گسترده‌ترین زاویه دید ممکن را برای دیدن تصاویر سه‌بعدی به کاربر می‌دهد و کاربران می توانند با تمامی اعضای خانواده از دیدن این تصاویر لذت ببرند.

حسین تنهایی، قائم مقام مدیرعامل شرکت گلدیران نیز تاریخچه و فعالیت‌های گلدیران از ابتدا تاکنون را تشریح کرد.وی عوامل موفقیت یک شرکت را شرایط فعلی نوآوری در محصول، نوآوری در مارکتینگ و خدمت به مصرف‌کننده دانست.تنهایی با اشاره به اینکه گلدیران همیشه سعی کرده است بهترین و جدیدترین محصولات ال‌جی را انتخاب و زودتر از کشورهای منطقه در ایران عرضه کند، گفت: مصرف‌کننده ایرانی همیشه بهترین و با کیفیت‌ترین کالا را می‌خواهد ولو آن محصول قیمت بالایی داشته باشد. به همین دلیل گلدیران همیشه سعی کرده بهترین محصولات ال‌جی را در زمینه لوازم خانگی و صوتی و تصویری برای ایرانی‌ها عرضه کند.

وی افزود: امروز نیز تلویزیون هوشمند و سینما سه‌بعدی ال‌جی را زودتر از کشورهای منطقه خاورمیانه و آفریقای شمالی به بازار ایران معرفی می‌کنیم.

تنهایی گفت: یکی از مشکلات تلویزیون‌های سه‌بعدی قدیمی عینک‌های آن بود که سنگین و گران قیمت بود، اما اکنون در تلویزیون‌های سینما سه‌بعدی کاربران می‌توانند با کمتر از 10 هزار تومان یک عینک سه‌بعدی بخرند و همه خانواده بتوانند از دیدن تلویزیون‌های سه‌بعدی استفاده کنند.

وی همچنین از قرارداد با سایت‌های سیمرغ، خبرآنلاین، آی‌تی ایران، مرکز موسیقی بتهوون و گلدیران برای اشتراک‌گذاری محتوای این سایت‌ها روی تلویزیون هوشمند ال‌جی و بومی‌سازی این محصول در ایران خبر داد.

در ادامه مهدی شیرینی فرد، مدیر آموزش دفتر ال‌جی نیز به توضیحات کامل در مورد تلویزیون‌های Smart TV و CINEMA 3D پرداخت.وی با اشاره به اینکه راحتی کاربر همیشه برای ال‌جی فاکتور مهمی بوده است، گفت: ال‌جی در سال 2011 روی تلویزیون‌هایی کار کرد که به آنها FPR می‌گویند که این تلویزیون‌ها از عینک سه‌بعدی سبک‌تری بهره می‌برند.وی افزود: همان‌طور که ال‌جی توانسته عینک 40 گرمی را به عینک 16 گرمی تبدیل کند برای سال‌های آتی نسل جدید تلویزیون‌های سه‌بعدی بدون نیاز به عینک را خواهد ساخت.

شیرینی فرد گفت: ال‌جی در ابتدا با شش شرکت چینی و یک شرکت آمریکایی ائتلاف سه‌بعدی تشکیل داد و آن را گسترش داد که در حال حاضر شرکت‌های شارپ، اچ‌پی و سونی در حال ورود به این ائتلاف هستند. 

روزنامه فناوران اطلاعات

مسعود فیاضی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد