کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف
کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف

کنفرانس خبری ال جی الکترونیک در هتل Mandalay Bay

کنفرانس خبری ال جی الکترونیک در تاریخ هفت ژانویه از ساعت 8 تا 8.45 صبح به وقت محلی لاس وگاس در هتل Mandalay Bay برگزار شد. با وجود تعداد زیاد خبرنگار و فضای کم متاسفانه امکان حضور در سالن کنفرانس فراهم نشد و برای گزارش محصولات ارائه شده در این کنفرانس، به Media Room راهنمایی شدیم تا مراسم را از طریق وبلاگ رسمی شرکت ال جی برای شما عزیزان ارائه می کنیم. این مراسم حدود یک ساعت به طول انجامید و در آن محصولات جدیدی در زمینه لوازم خانگی و تلویزیون های هوشمند معرفی شدند. برخلاف شایعات در این کنفرانس گوشی جدیدی معرفی نشد، اما در کنار تاکید بر فناوری ها و نوآوری های به کار گرفته شده در جدید ترین گوشی های ال جی، قول ارائه گوشیهای جدید تر و هوشمند تر در نمایشگاه MWC داده شد.

زندگی هوشمندال جی در  ابتدای  این کنفرانس دمویی را نمایش داد که در آن مدیران ارشد این شرکت روی بحث Smart life و Smart Share و امکاناتی که با استفاده از آن ها کاربر می تواند یک زندگی بهتر داشته باشد تمرکز میکرد. در  این دمو همچنین روی محصولات جدید این شرکت مانند تلویزیون های Ultra HD و OLED جدید که می تواند علاوه بر ارتقاء کیفیت تصاویر باعث ایجاد محیطی هوشمند برای کاربر شود تمرکز شده بود. سپس یکی از مدیران ارشد ال جی امریکا در مورد برنامه و اهداف ال جی در سال 2013 در ایالت متحده صحبت کرد و به این موضوع اشاره کرد که چطور ال جی سعی دارد کاربران را به سوی زندگی هوشمند هدایت کند. ال جی این کار را با ارائه محصولات جدیدی که هرچه بهتر برای زندگی هوشمند بهینه شده است انجام داده است. او همچنین در مورد رشد روزافزون شرکت ال جی در امریکای شمالی و توسعه هر روزه این شرکت در زمینه های مختلف صحبت کرد و به این موضوع اشاره کرد که محصولاتی مانند گوشی هوشمند Optimus G که توسط ال جی ارائه شده است توانسته این شرکت را در زمینه موبایل هم قدرتمند کند.
در ادامه دکتر اسکات یکی از مدیران ال جی در مورد Smart Life و امکانات آن صحبت کرد که در طراحی آن عدم وجود نگرانی در استفاده و طراحی رابط کاربری هماهنگ با طبیعت انسان در نظر گرفته شده است. Free and Natural، Stress-Free و Breathtaking سه مسئله اصلی است که LG در طراحی، توسعه و ساخت محصولات خود روی آنها تاکید زیادی داشته و در تمامی محصولات این کمپانی، این سه موضوع سرلوحه قرار گرفته است.


بدون نگرانی، هماهنگ با شما
در این قسمت با نمایش اسلاید ها و دموهایی بیان میشود که شما می توانید براحتی و تنها با یک کلیک گوشی هوشمند ال جی خود را به تلویزیون، یخچال و دیگر دستگاه های ساخت ال جی متصل کنید و با استفاده از آن وسایل داخل خانه خود را مدیریت کنید. همچنین با استفاده از قابلیت NFC می توانید اطلاعات مربوط به دستور شستشوی لباس خود را به ماشین لباسشویی خود منتقل کنید بدون آن که هر بار بخواهید با تنظیمات مختلف ماشین لباس شویی درگیر شوید.

آقای اسکات در ادامه به کنترلر جدید جادویی شرکت ال جی که باعث مدیریت راحت تر تلویزیون هوشمند ال جی می شود اشاره کرد و گفت با استفاده از این کنترلر جدید کاربر با آزادی عمل بیشتری میتواند تلویزیون هوشمند خود را مدیریت کند. این وسیله علاوه بر کنترل حرکتی که در نسخه قبل وجود داشت و در این نسخه بروزرسانی شده است، امکان ارسال دستورات صوتی نیز در نظر گرفته شده است. علاوه بر این در نسل جدید تلویزیون ال جی کاربر می تواند تلویزیون را با استفاده از یک انگشت کنترل نماید!
او در ادامه به رابط کاربری تلفن های هوشمند ال جی به نام UX اشاره کرد که در آن امکانات مختلف در کنار راحتی استفاده دیده میشود. این موارد شامل قابلیت QuickMemo، زوم کردن حتی روی ویدئو ها و موارد دیگر میشود. این همان بخشی است که طراحی هماهنگ با طبیعت انسان و راحتی در استفاده اشاره دارد.



تجربه نفس گیر!
بخش سوم که نفس گیر بودن تجربه کاربری نام گرفته است، با تلویزیون های OLED ال جی معرفی شد که از سیستم رنگی WRGB پشتیبانی کرده و گستره رنگی و زاویه دید بسیار بالایی را پشتیبانی میکند. میزان کنتراست نیز به گفته آقای اسکات نزدیک به بی نهایت است و بهترین تجربه ممکن در تماشای برنامه های تلویزیونی را ارئه خواهد کرد. این تلویزیون در ماه مارس و با قیمت 12 هزار دلار وارد بازار امریکا خواهد شد.

بخش دیگر تجربه نفس گیر، به امکان بازی کردن بازی های گوشی های هوشمند روی تلویزیون های 84 اینچی Ultra HD ال جی به صورت بیسیم آن هم به صورت سه بعدی است. در ضمن این تلویزیون ها میتوانند دقت تصویر بازی ها را که بسیار کمتر از دقت تصویر تلویزیون است Upscale کرده و کیفیت بهتری را در بازی ها نمایش دهند.

پروژکتور لیزری ال جی با امکان ایجاد تصویر 100 اینچی نیز محصول دیگری است که نفس شما را بند خواهد آورد! این سری Full HD بوده و در زمره محصولات هوشمند ال جی قرار میگیرد. این پروژکتور همین ماه در کره جنوبی و در ماه مارس وارد بازار امریکا خواهد شد.



تاکید بر هوشمندی
James Fishler مدیر فروش محصولات ال جی در امریکا نفر بعدی بود که روی صحنه آمد و طبق گفته های مجری برنامه، طی 14 ماه اخیر برای ال جی یکی از افراد تاثیر گذار در بازار امریکا بوده است. او میگوید واژه هوشمند برای ال جی چیزی بیش از یک واژه ساده بوده و نحوه فعالیت و نگرش ما و محصولات ال جی را بیان میکند. به گفته فیشلر، ال جی به دنبال چیزی است که بتواند زندگی مردم را بهتر کند و آن چیز در طراحی و قابلیت های تعبیه شده در دستگاه ها به کار گرفته شده است.


گوشی هوشمند Optimus Vu با نسبت تصویر 4 به 3 یکی از همین موارد است که به کاربر کمک میکند تا وسیله ای با ظاهری شبیه یک برگه اسناد که هر روزه با آن سر و کار دارد در اختیار داشته باشد. این کار نه بر اساس حرف و حدیث ها و موراد زودگذر، بلکه بر اساس تحقیقات طولانی و عمیق انجام شده است.
کنترل از راه دور جدید و جادویی ال جی از دستورات صوتی پشتیبانی میکند، زیرا بیان آنچه که میخواهید بسیار ساده تر از فشردن کلید های مختلف است. ما میخواهیم با این قابلیت ها چشم اندازی هوشمند در اختیار کاربرانمان قرار دهیم تا بتوانند وسایلی هوشمند، قابل اطمینان و با توان مصرفی معقول تهیه کرده و برای ساده تر و بهتر کردن زندگی خود به این محصولات اعتماد کنند. کاربران پر مشغله امروزی میخواهند وسایلی ساده، سریع و قابل اطمینان در اختیار داشته باشند و این سه مورد جزو مهمترین موارد مورد انتظار آنها است.
این خصوصیات در محصولات متنوع با قابلیت های متعدد که برنده جوایز گوناگون در طراحی و نوآوری شده اند هم اکنون در میان گروه های مختلف محصولات ال جی وجود دارند. تاییدیه EPA در ماشین های لباس شویی و یخچال های ال جی وجود دارند و به همین خاطر این محصولات از بابت بهینه بودن در توان مصرفی به طور کامل تایید شده اند.

او در ادامه می افزاید فناوری های هوشمند تنها مختص گوشی های هوشمند نبوده و با تعبیه فناوری NFC در دیگر محصولات خانگی وجود دارند که به کمک آن میتوان ارتباطی سریع بین گوشی هوشمند و لوازم خانگی برقرار کرده و دستوراتی را به آن بدهید. همچنین محصولات خانگی ال جی از دستورات صوتی نیز پشتیبانی کرده و به کمک گوشی هوشمند خود متیوانید وضعیت کارکرد هر وسیله را مشاهده کنید. برای مثال میتوانید قبل از رسیدن به خانه به ربات جاروبرقی دستور دهید تا خانه را جارو کند تا زمان رسیدن به خانه با محیطی تمیز روبرو شوید! یا قبل از رفتن برای خرید محتویات یخچال را چک نمایید.

فیشلر در ادامه گفت: در این میان، گوشی هوشمند شما به عنوان ابزار مدیریت مرکزی شما خواهد بود و از طریق آن میتوانید همه چیز را تحت نظر داشته باشید. در سال 2012 گوشی های هوشمند مهم و قدرتمندی معرفی شدند که هر یک به خوبی نشان دهنده جلودار بودن ال جی در این مسیر است. در هر گوشی سعی شده تا از بهترین و جدید ترین فناوری ها استفاده شود. صفحه نمایش های به کار رفته در گوشی های هوشمند ال جی یکی از همین موارد است که در آخرین نمونه آن، از فناوری Zerogap Touch استفاده شده است که باعث میشود لمس صفحه نمایش با دقت بسیار بیشتر صورت گرفته و در ضمن رنگ ها نیز با شفافیت بالاتری نمایش داده شوند. همچنین ال جی اولین کمپانی بود که گوشی Optimus G را به عنوان اولین گوشی هوشمند چهار هسته ای با قابلیت پشتیبانی از شبکه LTE را روانه بازار کرد.


او سپس به سراغ گوشی هوشمند جدید Google Nexus 4 رفته و به قابلیت ها و نو آوری های به کار رفته در این گوشی اشاره کرد. به گفته فیشلر، نکسوس 4 در رده سوپر فون ها قرار میگیرد و صفحه نمایش True HD IPS+ آن باعث شده تا تصاویر به شکلی واقعی تر نمایش داده شوند. چیپست چهار هسته ای Qualcomm نیز قدرت پردازشی بسیار بالایی به این محصول میبخشد که باعث میشود توان پردازشی بالایی داشته باشد.

جوایز و نشان های کسب شده از سوی مراجع و رسانه های معتبر جهانی نیز مهر تایید دیگری بر موفقیت ال جی در این مسیر است. همچنین او تاکید کرد که در نمایشگاه MWC امسال شاهد عرضه گوشی های جدیدتری از سوی ال جی در رده های کاری و با اندازه های صفحه نمایش گوناگون خواهیم بود که هر یک دارای جدیدترین فناوری ها و قابلیت ها هستند. کار، سرگرمی و تجربیات شخصی شما به شکلی زنده و کاملاً ملموس در دستان شما قرار خواهند گرفت و میتوانید زندگی هوشمندانه ای را در هر کجا و هر لحظه تجربه نمایید.


Google TV
گوگل تی وی بخش دیگری از محصولات ال جی است که امسال شاهد عرضه هفت مدل از آنها در پنج سایز مختلف به بازار خواهیم بود. این تلویزیون ها نیز در رده محصولات هوشمند قرار داشته و امکان جستجوی صوتی دارند.

در این تلویزیون ها امکان تماشای فیلمهای YouTube بر روی خود تلویزیون وجود دارد. به طور پیشفرض در این تلویزیون ها اپلیکیشن OnLive نصب شده و از قابلیت  Cinema 3D بهره میبرند. پردازنده داخلی به کار رفته در این سری نیز دو هسته ای است. این مجموعه در سه ماهه اول 2013 وارد بازار خواهد شد.



توجه به ویندوز هشت
برای کامپیوتر های شخصی، صفحه نمایش های جدید با نسبت تصویر 21 به 9 که قبلاً در سال 2012 معرفی شده بودند توسعه یافته اند و از دقت تصویر 2560x1440 پیکسل و در ضمن از قابلیت لمسی ویندوز هشت نیز پشتیبانی میکنند.

 

 

از: http://www.sakhtafzarmag.com

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد