کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف
کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف

ال جی و دریافت جایزه نو آوری از CES 2013

شرکت ال جی به عنوان یک پیشرو در طراحی و ارائه نوآوری ، ‌موفق به دریافت ده جایزه در نمایشگاه بین المللی CES 2013 شد. از جمله این جوایز می توان به، جایزه “بهترین نو آوری” در بخش نمایشگر های ویدئویی،‌ برای تلویزیون ۸۴ اینچی جدید با وضوح تصویر فوق العاده زیاد (UHD) که چهار برابر تلویزیون های LED HD متداول است، اشاره کرد.
تلفن های همراه،‌ محصولات صوتی تصویری و لوازم خانگی ال جی در رقابتی تنگاتنگ،‌ توانستند در شش گروه زیر نیز جوایزی کسب نمایند: نمایشگر های ویدیوئی،‌دستگاه ها و لوازم جانبی قابل حمل مربوط به پخش فایل های صوتی و تصویری، ‌سیستم های یکپارچه صوتی و تصویری خانگی و چندگانه (Multi –Room)‌، بلندگوهای سینمای خانگی،‌ لوازم خانگی و تلفن های بی سیم.

به گفته مدیر ارشد ال جی در این بخش، ما مفتخر هستیم که CES برای پنجمین سال جایزه “بهترین نوآوری ها” را به شرکت ال جی اعطا نموده است. ال جی همواره محصولاتی جهت بهبود زندگی مصرف کنندگان طراحی و به بازار ارائه خواهد کرد. از جمله لوازم خانگی برقی کم مصرف ، تلفن های هوشمند چهار هسته ای و لوازم الکترونیکی با طراحی جدید.

تلویزیون ۸۴ اینچی LED با وضوح تصویر فوق العاده بالا معادل ۲۱۶۰*۳۸۴۰ پیکسل بهترین نمایشگر صنعتی می باشد. تلویزیون هوشمند Ultra HD Cinema 3D ال جی با چهار برابر کردن جزئیات، وضوح تصویر را از FULL HD 1080 به هشت میلیون پیکسل افزایش می دهد. حتی قبل از وجود محتوای ۴K،‌ موتور مبدل قدرتمند ال جی با نام Resolution Upscaler Plus  قادر به ایجاد تصاویری با جزئیات بالاتر نسبت به دستگاه های HD/SD متداول بوده است.

در بخش تلفن های هوشمند، ‌شرکت ال جی با افتخار ادعا می کند که گوشی شیک و باریک جدید خود یعنی LG Optimus G،‌ یک سوپر تلفن است که با طراحی منحصر به ­فرد و قدرت پردازش باور نکردنی قادر به ارائه تصاویری حیرت انگیز روی نمایشگر True HD IPS Plus است.

این تلفن هوشمند مجهز به جدیدترین فناوری ها از جمله پردازشگر قدرتمند چهار هسته ای Qualcomms Snapdragon S4 Pro،‌ تکنولوژی ۴G LTE و فناوری جدید Q Slide ال جی می باشد که این امکان را به کاربران خود می دهد تا همزمان دو کار را بر روی گوشی خود انجام دهند. Optimus G ال جی یک دستگاه چند منظوره با کیفیت بالاست و انتخابی ایده آل برای انجام بازی هایی با گرافیک بالا و تماشای فیلم های HD است.

علاوه بر اینها شرکت ال جی در گروه محصولات لوازم خانگی خود، بخاطر ارائه محصولات کم مصرف مورد توجه قرار گرفت و جوایزی دریافت کرد. محصولاتی که جایزه دریافت کردند مجهز به فناوری هوشمند Smart ThinQ tm بوده که با بهره گیری از ارتباط اینترنتی‌، موجب صرفه جویی هزینه و زمان برای کاربران خود می شوند.

جوایز اهدایی نمایشگاه نوآوری CES هر ساله توسط گروهی از طراحان صنعتی،‌ مهندسین و خبرنگاران مشهور بر اساس معیار هایی همچون زیبایی،‌ ارزش کاربری، ‌طراحی نوآورانه و کیفیت انتخاب می شوند. جوایز اهدایی نمایشگاه نوآوری CES که اسپانسر آن انجمن CES می باشد،‌ پیشرفت های موجود در محصولات را از نظر مهندسی و فناوری طراحی مورد توجه قرار می دهد.

از سال ۲۰۰۴ تاکنون، ‌شرکت ال جی مفتخر به دریافت بیش از ۱۳۰ جایزه نوآوری در این نمایشگاه شده است. 

از: http://www.gooyait.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد