کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف
کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف

Ces 2013: تلویزیون 100 اینچی لیزری ال جی

ال جی از عرضه تلویزیون لیزری خود در ابعاد 100 اینچ به بازار خبر داد. این محصول (مدل HECTO) مجهز به قابلیت های هر دو سری تلویزیون های اسمارت و دیجیتال است. این تلویزیون 100 اینچی لیزری علاوه بر صفحه نمایش بی نهایت بزرگ از یک پروجکشن UST که تصاویر را در فاصله ای بسیار نزدیک نمایش می دهد، برخوردار است. این سیستم منحصر به فرد با استفاده از تکنولوژی پیشرفته لیزر ال جی، تصویری با وضوح FULL HD 1080p و کنتراست فوق العاده به شما ارائه می کند. به گفته مدیر ارشد این بخش، تلویزیون لیزری 100 اینچ ال جی با برخورداری از تکنولوژی پروجکشن، قابل استفاده در اتاق کنفرانس و اتاق نشیمن می باشد.

قابلیت های یک تلویزیون هوشمند
این تلویزیون لیزری از پلتفرم تلویزیون هوشمند ال جی پشتیبانی کرده و شامل ویژگی های منحصر به فردی مانند، کنترل جادویی، دنیای هوشمند، LG Cloud و تکنولوژی WiDi اینتل است. همچنین از طریق تیونر تلویزیون دیجیتال، کاربران می توانند به راحتی به سرویس های SNS مانند فیس بوک و سرویس های VoD مانند Netflix در بخش محتوای ال جی دسترسی داشته باشند.
عمر بیشتر، اثرات کمتر بر محیط زیست
ساختار لیزری این دستگاه با استفاده از لامپ های مخصوصی که در قسمت پروجکشن قرار دارند، تصویری با کیفیت فوق العاده بدون نیاز به جیوه تولید می کند. این تلویزیون می تواند 25000 ساعت کار کرده،که این رقم در مقایسه با مدل های دارای لامپ جیوه ای، 5 برابر طولانی تر است. حذف جیوه نیز یکی از راهکارهای ال جی در راستای سازگاری هر چه بیشتر با محیط زیست است.
مناسب برای مشاغل کوچک و بزرگ
از نکات قابل توجه در تلویزیون لیزری ال جی کاربرد آن در مشاغل می باشد. ویژگی های متنوع و تطبیق پذیر این محصول، آن را به انتخابی مناسب برای ویدئو کنفرانس ها و دیگر برنامه های معرفی و نمایش پروژه ها و محصولات در قالب محتوای صوتی و تصویری، تبدیل کرده است.
تجربه یک سینمای خانگی فوق العاده
مشاهده تصویری با کنتراست بسیار بالا در صفحه نمایش 100 اینچی، تجربه یک سینمای واقعی را برایتان به ارمغان می آورد. در گذشته فاصله مشخصی برای نمایش تصاویری با ابعاد بزرگ در نظر گرفته می شد. این فضای لازم که "طول پرتاب" نامیده می شود باعث عدم مشاهده تصاویر بزرگ در محیط خانه می گردد. به همین دلیل با استفاده از پروجکشن های UST در این محصول، افراد می توانند لنز را در فاصله 22 اینچ معادل 56 سانتی متر از صفحه قرار دهند. تلویزیون های لیزری ال جی از تصویری با وضوح FULL HD و معادل 1080p به همراه نسبت کنتراست 10.000.000:1 برخوردار است. در نتیجه شفافیت و درخشندگی تصاویر در محیط تاریک به خوبی فضایی با نور بیشتر است.

طراحی سینمای خانگی
تلویزیون لیزری ال جی دارای 2 بلندگوی 10 وات بوده که در داخل پورجکشن قرار دارند و با پخش صدای دالبی تجربه لذت بردن از یک سینمای واقعی را در خانه برایتان فراهم می کند. این محصول از طراحی جدید و شیک Dynamic Arc ال جی برخوردار بوده که سطحی منحنی و ارتفاعی معادل 5.7 اینچ دارد. صفحه نمایش 100 اینچی این تلویزیون نیز دارای طراحی Cinema Screen ال جی است که آن را برای هر دکوراسیونی مناسب می سازد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد