کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف
کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف

ال جی الکترونیکس با خانه هوشمند خود در CES 2013 درخشید

 

 

شرکت ال جی الکترونیک راحتی و آسایش خانه هوشمند(Smart Home) خود را در نمایشگاه بین المللی CES امسال به نمایش گذاشته است.

در این سیستم پیشرفته، با ترکیب تکنولوژی بی نظیر اشتراک گذاری هوشمند (SmartShare) به همراه مدیریت هوشمند لوازم خانگی ،  کاربران قادرند که کنترل و مدیریت کاملی بر روی محیط زندگی خود داشته باشند.

مصرف کنندگان می توانند در حالی که خارج از خانه هستند کارهایی از جمله شستشوی لباس ها، بررسی وسایل داخل یخچال و جارو کردن اتاق ها را انجام دهند. علاوه براینها امکان کنترل ماشین لباسشویی و یا تنظیم درجه حرارت فر از طریق کنترل جادویی(Magic Control) تلویزیون، در زمانی که درحال استراحت روی کاناپه هستید نیز وجود دارد. “قابلیت کنترل هوشمند” ال جی  که قابلیت کنترل لوازم خانگی را از راه دور ممکن ساخته موجب می شود تا به راحتی به تماشای فیلم و یا برنامه مورد علاقه خود بنشینیم.

به گفته مدیر ارشد ال جی در این بخش،‌ سرویس خانه هوشمند ال جی نمونه ای از تعهد ال جی به ارائه خدمات یکپارچه در خانه های کاربران خود است. قابلیت اشتراک گذاری هوشمند (SmartShare) راهی برای به اشتراک گذاشتن محتویات دیجیتالی بین دستگاه های مختلف می باشد. کنترل هوشمند ال جی (SmartControl) این امکان را به کاربران می دهد تا بتوانند از هر مکانی،‌ تنها با استفاده از برنامه کنترل هوشمند موجود در تلفن همراه یا تلویزیون هوشمند خود، لوزام خانگی ال جی و محصولات تفریحی و رفاهی خانه خود را کنترل نمایند.

ویژگی به اشتراگ گذاری موجود در دستگاه های لمسی NFC ال جی، جابه­جایی سریع محتوا را از یک دستگاه به دستگاه دیگر از طریق Wifi و یا ۳G/4G  امکان­پذیر
می سازد. کاربران می توانند به راحتی عکس ها،‌ ویدئوها و دیگر محتویات ذخیره شده روی گوشی های هوشمند و یا لپ تاپ خود را با تلویزیون های هوشمند ال جی به اشتراک بگذارند. برنامه (SmartShare) قادر به تهیه لیست یکپارچه ای از محتویات داخل دستگاه های متصل بوده و دسترسی به محتوا و جستجو در آنها را آسانتر می سازد.

سیستم مدیریت و ‌کنترل هوشمند ال جی،اهمیت و ‌ارزش لوازم خانگی هوشمند و  منحصر به فرد ال جی را چندین برابر می نماید. بعد از ثبت نام در سیستم لمسی NFC‌،امکان مدیریت موثر و هوشمند ماشین لباسشویی، ‌یخچال فریزر، اجاق گاز یا
جارو برقی روباتیک Hom-Bot  ال جی از طریق کنترل هوشمند (SmartControl) امکان پذیر می گردد.

برای راحتی بیشتر، کنترل جادویی و برنامه های کاربردی جدا از موقعیت مکانی افراد، آنها را قادر می سازد محیط خانه خود  را مدیریت و کنترل نموده و از سوی دیگر با استفاده از گوشی های هوشمند دستورات صوتی ساده ای به لوازم خانگی هوشمند خود ارسال کنند.

درانتها لازم به ذکر است،‌سرویس خانه هوشمند ال جی موفق به دریافت جایزه از نمایشگاه CES 2013  برای رابط کاربری و قابلیت های بی نظیر خود  گردیده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد