کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف
کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف

بار دیگر ال جی در عرصه جهانی درخشید

بیش از ۵۰ مدل از تلویزیون­های ال­جی در فهرست رتبه­بندی EPEAT (استاندارد ارزیابی محیط زیستی لوازم الکترونیکی)برای لوازم الکترونیکی سبز (سازگار با محیط ز­یست) قرار گرفتند. این نخستین بار است که محصول تلویزیون در این   رتبه­بندی جای می­گیرد. 

 

گواهینامه EPEAT استانداردی بسیار مهم از سال ۲۰۰۶ تا کنون بوده است. در ابتدا هدف EPEAT کمک به شرکت­ها، دولت­ها و مشتریان بوده است تا بتوانند کامپیوترها و مانیتورهایی سازگار با طبیعت خریداری نمایند، اما اندک زمانی پس از افزودن تلویزیون به رتبه­بندی­ها، دستگاه­های کپی و پرینترها و سایر دستگاه­های مربوط به پردازش تصویر نیز به لیست رتبه­بندی­ها افزوده شد.

در رده­بندی جدید این شرکت، تلویزیون­های ال­جی از قبیل صفحه تخت HD، هوشمند و سه بعدی قرار می­گیرند. مدیر EPEAT شرکت ال­جی را بخاطر سردمداری در زمینه فهرست­بندی جدید تلویزیون­ها تحسین کرد و گفت: “شرکت ال­جی به عنوان سردمدار، در حال پیشروی در بازارهای جهانی است تا تلویزیون­هایی سبزتر به مشتریان در سراسر جهان ارائه دهد”.

سیستم رتبه­بندی جدید EPEAT که شامل ارزیابی محصولات از ۴۲ کشور و منطقه است، کمک می­کند به         مصرف­کنندگان، تاجران و دولت­ها تا سازگار­ترین تلویزیون با محیط زیست را بیابند.۵۳ تلویزیون ال­جی در فرایند ارزیابی ۴۸ معیاری سازگاری با محیط زیست پذیرفته شده­اند. این فرایند ۴ سال به طول انجامید و شرکت­های مختلفی نظیر آژانس محافظت زیست محیطی آمریکا، نمایندگان صنایع و تعدادی از شرکت­های کلیدی غیر­دولتی نیز مشارکت داشتند. استانداردهای EPEAT برای ارزیابی محصول عبارتند از: بهره­وری انرژی، قابلیت بازیافت، کاهش عناصر خطرساز،    بسته­بندی، طول عمر و…

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد