کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف
کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف

تعریف دوباره مفهوم هوشمند وساده با معرفی ال‌جی G3


3_G3_Colour_Range

G3 جدید، که بر پایه میراث خانواده تحسین‌شده G ساخته شده، از مضمون “ساده یعنی هوشمندی جدید” تبعیت می‌کند.

لندن، ۲۷ مه ۲۰۱۴- ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) امروز گوشی هوشمند G3 که مشتاقانه در انتظارش بودیم را به دنیا معرفی کرد. ال‌جی G3دنباله‌روی گوشی ال‌جی G2 است که بسیار مورد تقدیر قرار گرفته است. ال‌جی G3 طی مراسمی در ۶ شهر در سراسر دنیا، لندن، نیویورک، سان‌فرانسیسکو، سئول، سنگاپور و استانبول معرفی شد. هدف از معرفی آن تعریف دوباره از گوشی هوشمند جهانی برای مشتریان جهانی است.  

ال‌جی G3، که تحت مفهوم ”ساده یعنی هوشمندی جدید” تولید شده است، اوج تحقیقات مشتری، بر پایه فلسفه تولید محصولات ال‌جی، یعنی از تو یاد می‌گیرد (Learning from You) است. ال‌جی G3 با بهترین فناوری‌های موجود نیرو می‌گیرد و تجربه کاربری را برای مشتریان فراهم می‌کند که بیشتر از هر چیزی که قبلاً ال‌جی ارائه می‌کرد آرزویش را داشتند.

دکتر جونگ-سئوک پارک، رئیس و مدیرعامل شرکت ارتباطات موبایلی ال‌جی الکترونیکس، گفت: «هوشمندانه‌ترین ابتکار، در بازار گوشی‌های هوشمند که در حال تحول سریع است، ایجاد هماهنگی بین فناوری پیشرفته و تجربه کاربری ساده‌شده است. ال‌جی G3 نتیجه تلاش ما برای تحقق بخشیدن این ایده به یک محصول ملموس و واقعی است. و ما از نتیجه بی‌نهایت خشنود هستیم.»

برجسته‌ترین مشخصات در G3 جدید شامل موارد زیر است:

  • نمایشگر ۵٫۵ اینچ Quad HD با ۵۳۸ پیکسل در اینچ و ۴ برابر وضوح بیشتر نسبت به نمایشگرهای HD و دو برابر وضوح بیشتر نسبت به نمایشگرهای Full HD
  • دوربین ۱۳ مگاپیکسل OIS+ یا (Optical Image Stabilizer Plus) با قابلیت تحول‌یافته فوکوس خودکار لیزری که می‌تواند تصاویر تیز و خیره‌کننده‌ای را در کسری از ثانیه، که توسط دوربین‌های قبلی نیاز بود، ثبت کند
  • بدنه فلزی براق در قاب پشت که سبک‌وزن، بدون جذب اثر انگشت و مهم‌تر از همه زیباست
  • شکل قوسی معلق که حس فوق‌العاده راحتی در دست دارد و از طراحی مبتکرانه‌ای با میراث کلید پشت برخوردار است
  • رابط کاربری گرافیکی با طراحی مجدد  و با مفهوم “ساده یعنی هوشمندی جدید” در G3

 

تجربه کاربری زنده

شهرت ال‌جی در زمینه نمایشگر دومی ندارد و تولید نمایشگر پیشرفته Quad HD درG3 نتیجه سال‌ها ابتکار در فناوری نمایشگر است. با تراکم پیکسلی ۵۳۸ پیکسل در اینچ، نمایشگر Quad HD ال‌جی G3 استاندارد مشاهده جدید و تصاویری ایجاد می‌کند که تیزتر و واضح‌تر از نمایشگر گوشی‌های هوشمند مرسوم است. ال‌جی G3 با نمایشگر ۵٫۵ اینچ از نسبت صفحه ۷۶٫۴ درصد با لبه‌های باریک در اطراف بهره‌مند است که مانند گوشی‌های کوچک‌تر قدیمی حس راحتی در زمان به دست گرفتن دارد.

نمایشگر با کیفیت در G3 مهندسان ال‌جی را برآن داشت که آن را با فناوری باتری مبتکرانه‌‌ای نیز همراه کنند. ال‌جی گوشی هوشمند G3 را با باتری ۳ هزار میلی‌آمپر جداشدنی و فناوری‌های بهینه‌سازی پیشرفته‌ای برای افزایش بازده باتری تجهیز کرد. مهندسان ال‌جی، با جایگزین کردن گرافیت به جای فلز در کاتود باتری، توانستند چرخه عمر باتری G3 را افزایش دهند. نتیجه این کار تولید نوعی باتری بود که با عملکرد فوق‌العاده بالای نمایشگر Quad HD کنار بیاید؛ بدون اینکه در اواسط روز انرژی خود را از دست بدهد.

بسیار دلربا

دوربین پیشرفته ۱۳ مگاپیکسل OIS+ در G3 برای ثبت سریع و آسانِ لحظات خاصی که در زندگی اتفاق می‌افتند طراحی شده است؛ نه فقط لحظاتی که ما الزاماً می‌خواهیم رخ دهند. این ایده با قابلیت مبتکرانه فوکوس خودکار لیزری در G3 ممکن شده است؛ اولین نوع در صنعت گوشی هوشمند. این فناوری به G3 امکان می‌دهد تا بهترین لحظات، حتی درشرایط کم‌نور، ثبت شوند؛ آن هم با سنجش فاصله بین سوژه و دوربین با استفاده از اشعه لیزر. بنابراین، دیگر از پسرتان که در حال زدن اولین گلش در بازی فوتبال است تصاویر مات نخواهید گرفت و یا به این دلیل که دوربین شما نتوانسته ‌است با سرعت کافی تصمیم به فوکوس بگیرد نمای کودک نوپای خود را در زمین بازی از دست نمی‌دهید. ال‌جی G3 با ترکیب فناوری پرطرفدار و اثبات‌شدهOIS+، که اولین بار در G Pro 2 ایجاد شد، با اطمینان کامل بر روی اشکالات تصویر انگشت می‌گذارد و آنها را بر طرف می‌کند.

علاوه بر این، ال‌جی فرایند واقعی ثبت این تصاویر خاص را ساده کرده است. به جای این که مجبور یاشد بر روی سوژه در حالت پیش‌نمایش فوکوس کنید و کلید شاتر را فشار دهید، با G3، بر روی سوژه ضربه می‌زنید تا همزمان کلید شاتر زده ‌شود. همچنین، دوربین جلوی ۲٫۱ مگاپیکسل در G3 از چندین قابلیت بهبودیافته برخوردار است؛ مانند حسگر تصویر و دیافراگم بزرگتر برای عبور بیشتر نور و ثبت سلفی‌ها (تصویر گرفتن از خود) با ظاهری بهتر. یک تحول منحصربه‌فرد نیز به سلفی‌های زمان‌بندی‌شده و استاندارد افزوده شده است که کنترل حرکت است. وقتی برای ثبت تصویر آماده شدید، کافیست دستتان را مشت کنید تا G3 این حالت را تشخیص دهد و شمارش معکوس ۳ ثانیه‌ای خودکار را آغاز کند. از این راحت‌تر دیگر نمی‌شود.

برای ویدئو، G3 کیفیت صدای عالی را با میکروفون‎های اصلی ارائه می‌دهد که محیط را می‌سنجد تا تشخیص دهد میزان صدای بهینه برای واضح‌ترین ضبط چقدر است. با بلندگوی یک وات تعبیه‌شده با Boost AMP، کاربران می‌توانند از ویدئوها و موسیقی با صداهای غنی‌تر و تون‌های واضح‌تری لذت ببرند.

زبان طراحی ساده و متعادل

طراحی قوس معلق در G3، با قوس ارگونومیک و کناره‌های باریک، گرفتن در یک دست را برای هر کسی بسیار راحت می‌کند. کلید پشت همچنان در زبان طراحی مبتکرانه ال‌جی استفاده می‌شود اما این بار با طراحی جدید کلید روشن/خاموش و کلید تنظیم صدا و همین طور کیفیت مواد و پرداخت نهایی مرغوب. ال‌جی، با چیدمان مجدد و آرایشی تمیز و یک‌شکل با زبان طراحی متعادل، توانسته است امکانات فنی پیچیده و پیشرفت‌هایی که در پشت گوشی قرار داده را در G3 تعریفی دوباره ببخشد. پوشش فلزی شیک با پرداخت مات که ظاهر تمیز G3 را بدون جذب اثر انگشت حفظ می‌کند در ۵ رنگ زنده ارائه خواهد شد: مشکلی متالیک، سفید ابریشمی،طلایی براق، بنفش و قرمز.

مکمل طراحی جدید ظاهری، طراحی رابط کاربری مینیمالیست ال‌جی با گرافیک مسطح است. نمای مدور گرافیک که در رابط کاربری جدید به کار رفته است از شکل و مفهوم لوگوی ال‌جی نشأت گرفته است و بازتابی از سبک و هویت بصری منحصربه‌فردش است.

رابط کاربری ساده‌شده برای انعکاس لذت‌های ساده

ال‌جی، علاوه بر فناوری‌های اصلی پیشرفته، رویکرد “از تو یاد می‌گیرد” را با امکانات جدید رابط کاربری به سطحی بالاتر می‌برد تا به کاربران G3 تجربه منحصربه‌فردی، برخلاف گوشی‌های هوشمند قبلی ال‌جی، ارائه دهد. برجسته‌ترین آنها عبارت‌اند از:

Ÿ       صفحه‌کلید هوشمند: فناوری سازگار، همزمان با تایپ کردن شما، می‌آموزد تا اطلاعات سریع‌تر و با کمترین میزان اشتباه وارد شود. صفحه‌کلید میزان خطاهای ورودی را با ردگیری و تحلیل عادات تایپ و اطلاع از این که کاربر قصد دارد چه کلمه‌ای تایپ کند تا ۷۵ درصد کاهش می‌دهد. ارتفاع صفحه‌کلید می‌تواند برای بهتر شدن در دست کاربر و وضعیت انگشتان تنظیم شود. کلیدهای جداگانه‌ای نیز می‌توانند نمادهایی که بیشتر استفاده می‌شوند را برای بالا بردن سرعت ورود اطلاعات شخصی‌سازی شوند.

Ÿ       اعلان هوشمند: قابلیت اعلان هوشمند (Smart Notice)، درست مانند یک همراه شخصی، پیشنهادات و توصیه‌هایی بر اساس رفتار کاربر، الگوهای استفاده از تلفن و موقعیت مکانی ارائه می‌دهد تا اطلاعاتی را که کاربر بیشتر نیاز دارد را در اختیارش قرار دهد. قابلیت اعلان هوشمند می‌تواند تماسی را به شما یادآوری کند که شما قبلاً رد کرده‌اید و از شما بخواهد که دوباره با مخاطب تماس بگیرید. اگر در G3 حجم عظیمی از فایل‌ها یا برنامه‌های کاربردی دارید که استفاده نمی‌شوند و فضای زیادی اشغال کرده‌اند، قابلیت اعلان هوشمند از شما می‌پرسد که آیا می‌خواهید آنها را پاک یا حذف کنید. اما چیزی که قابلیت اعلان هوشمند را از دیگر دستیارهای شخصی متمایز می‌کند. قابلیت‌های زبان طبیعی آن است. مثلاً، به جای نمایش دمای امروز و پیش‌بینی وضع هوا، اعلان هوشمند توصیه‌هایی مانند این را به شما بدهد: “ممکن است دلتان بخواهید امروز با خودتان چتر همراه داشته باشید زیرا عصر امروز هوا بارانی است.”

 

Ÿ       امنیت هوشمند: ال‌جی G3 با درک اهمیت حفظ و امنیت اطلاعات محرمانه در زمان اشتراک‎‌گذاری با دیگران، جا گذاشتن، گم کردن یا به سرقت رفتن، چندین قابلیت امنیتی پیشرفته ارائه می‌دهد. مانند:

 

  • قابلیت Knock Codeبه کاربران امکان می‌دهد تا قفل گوشی خود را با الگوی ضربه باز کنند. با تلفیق امنیت و راحتی، کاربران می‌توانند رمزی شخصی‌سازی‌شده ایجاد کنند که می‌تواند هر جایی روی صفحه وارد شود. با G3، کاربران این گزینه را در اختیار دارند که بتوانند از قابلیت KnockON برای بیدار کردن صفحه و اطلاع از زمان استفاده کنند و از قابلیت Knock Code برای ورود مستقیم به صفحه اصلی.
  • قفل محتوافایل‌های شخصی را در زمان سهیم شدن G3 با دوستان امن و مخفی نگه می‌دارد. وقتی G3 به کامپیوتر متصل می‌شود، قابلیت قفل محتوا از پیش‌نمایش فایل‌ها پیشگیری می‌کند تا اطلاعات امن بماند. فایل‌های قفل‌شده می‌توانند در حافظه داخلی G3 یا کارت میکرواس‌دی جای گیرند.
  • کلید مرگ (Kill Switch) به دارندگان G3 این توانایی را می‌دهد تا در هنگام سرقت گوشی خود را از راه دور از کار بیاندازند. قابلیتKill Switch یا کلید مرگ این امکان را فراهم می‌کند که محتوای G3 پاک شود تا اطلاعات شخصی مورد سوء استفاده قرار نگیرد. کلید مرگ حاوی اسکن آنتی‌ویروس و پاک کردن و قفل از راه دور و چند قابلیت ضروری دیگر است.

ال‌جی مجموعه‌ای از لوازم جانبی مرغوب را برای همراهی با ال‌جی G3 ارائه خواهد کرد:

Ÿ       قاب QuickCircleTM: قاب QuickCircleTM، که در ۵ رنگ عرضه می‌شود، دسترسی آسان به کاربردهایی که بیشتر استفاده می‌شوند، مانند تماس، پیام متنی، موسیقی و دوربین را از طریق پنجره QuickCircleTMبدون باز کردن قاب ممکن می‌کند. علاوه بر قابQuickCircleTM  ال‌جی مجموعه‌ای از قاب‌های محافظ و مرغوب Slim Guard وSlim Hard را برای محافظت از سبک شیک G3 ارائه خواهد داد.

Ÿ       ال‌جی Tone InfinimTM یا HBS-900: این بلوتوث هدست استریو که با همکاری هارمان/کاردون تولید شده است کیفیت صدای عالی را در طراحی شیک ارائه می‌دهد. هدست بلوتوث Tone Infinim که با فناوری سیم جمع‌شو و کلیدهای پیمایش برای جست‌وجوی آسان ساخته شده است از قابلیت اعلام نام (Name AlertTM) برخوردار است و نام مخاطبی که با شما در حال تماس است را زبانی و صوتی اعلام می‌کند.

Ÿ       شارژر بی‌سیم: شارژر بی‌سیم ال‌جی که جمع‌وجور و تاشو است برای حمل آسان بهینه شده است. این شارژر با فناوری شارژ بی‌سیم چی (Qi) سازگار است و شارژر شما را به راحت‌ترین شیوه ممکن حفظ می‌کند.

عرضه جهانی ال‌جی G3 در ۱۷۰ کشور از ۲۸ مه آغاز خواهد شد. جزییات بیشتر در زمان دسترسی به صورت منطقه‌ای اعلام خواهد شد.

مشخصات اصلی*:

  • تراشه: کوالکوم Snapdragon™ ۸۰۱ (تا ۲٫۵ گیگاهرتز چهار هسته‌ای)
  • نمایشگر: ۵٫۵ اینچ Quad HD IPS (۱۴۴۰×۲۵۶۰ / ۵۳۸ پیکسل در اینچ)
  • حافظه: ۱۶/۳۲ گیگابایت eMMC ROM / ۲/۳ گیگابایت RAM / کارت حافظه میکرواس‌دی (تا ۱۲۸ گیگابایت)
  • دوربین: دوربین پشت ۱۳ مگاپیکسل با OIS+ و فوکوس خودکار لیزری / دوربین جلو ۲٫۱مگاپیکسل
  • باتری: ۳ هزار میلی‌آمپر (جداشدنی)
  • سیستم‌عامل: اندروید ۴٫۴٫۲ کیت‌کت
  • ابعاد:۱۴۶٫۳ x 74.6 x 8.9میلی‌متر
  • وزن: ۱۴۹ گرم
  • شبکه:۴G / LTE / HSPA+ 21 Mbps (3G)
  • امکانات ارتباطی:Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, Bluetooth Smart Ready (Apt-X), NFC,

SlimPort, A-GPS/Glonass, USB 2.0

  • رنگ: مشکی متالیک، سفید ابریشمی، طلایی براق، بنفش، قرمز

*ممکن است مشخصات بر حسب بازار متفاوت باشد.


منبع: ال جی بلاگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد